Wednesday, September 14, 2005

To be or not to be

Det har nok næppe været spørgsmålet om en graviditet eller ej der var Hamlet's begrundelse for at stille dette spørgsmål, men det er min: At være eller ikke være gravid, det er spørgsmålet!?!

Og det er virkelig spørgsmålet i øjeblikket, for hvis de to små æggebasser har tænkt sig at blive hvor de er, så har de sat sig fast på nuværende tidspunkt... Og hvad end de valgt, ud eller ind, er der intet jeg kan gøre ved det...

Andet end at blive ved med at tage de klamme pinnochiokugler, håbe at de har bidt sig fast derinde og tænkt sig at blive en rum tid...

Og stille mig selv det samme spørgsmål hver dag: er jeg? eller er jeg ikke gravid denne gang?

17 Comments:

At 8:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Vi holder alt krydset her!!
Go Amocca!! Go Amocca!!

 
At 9:34 AM, Blogger Frandse said...

Alt er krydset for at denne gang er lykkens gang. Hold ud :-)

Knus
Anne

 
At 11:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Ja, det er bare ikke til at holde ud at vente og vente og vente.... Dagene til man skal have taget blodprøve snegler sig afsted. Håber for dig, at den (eller de!!) er der denne gang. Tester du selv inden blodprøven?

 
At 11:25 AM, Blogger HBT said...

Ja den ventetid er sku ikke sjov og de skide stikpiller giver jo ofte UTALLIGE symptomer.

Jeg krydser for at de har sat sig godt fast.

Knus

 
At 12:32 PM, Anonymous Anonymous said...

"TO BE, please" :-) Jeg har selv fået lagt et æg op fredag den 9 og skal også have taget blodprøve den 23, og er ved at blive vanvittig.....

 
At 2:19 PM, Blogger GitteK said...

To be selvfølgelig!!!

 
At 6:48 PM, Blogger Pia said...

Det skal bare være to be.
Jeg sender en hepper.
Knus

 
At 8:08 PM, Blogger Monja said...

Hej Amocca

Tillykke med de to æggebasser. Jeg håber virkelig, virkelig, virkelig meget at du ER gravid nu. Det kunne være ret godt hvis du startede en gravid-bølge her i blog-world :-)

Den ventetid er bare så ulidelig og alligevel er jeg lidt misundelig :-)

Knus Monja

 
At 8:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Søde dejlige Amocca
Selvfølgelig skal I ha' tvillinger!! Krydsede fingre, tæer og overskæg - tør næsten ikke trække vejret. Knuzer

 
At 9:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Håber og krydser alt

Knus fra Kirsten

 
At 8:37 AM, Anonymous Anonymous said...

hvorfor skulle du dog være så heldig ?????
Der er andre der har ventet længere end dig. Din attitude lader meget tilbage at ønske.
TILBAGE I KØ`EN !!! KO

 
At 9:15 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg har krydset alt, inklusiv mit hår :-)

 
At 11:17 AM, Blogger soesterlystig said...

Anonyme er du sød bare at skride - det er vidst ikke dig forundt at tale om attitude - so!

 
At 12:24 PM, Blogger HBT said...

Sikke da en tone du har ANONYME - er ked af at sige det men det tolererer vi altså ikke her i blogworld - så hvis du ikke har noget pænt at sige synes jeg da bare du skal blive væk.

 
At 12:27 PM, Blogger Freudika said...

Åhja Amocca ... start en bølge - jeg følger flux efter ...

 
At 3:38 PM, Blogger Spirren said...

Selvfølgelig er de der, vi har jo en aftale ik !

Knus og mange tanker

 
At 9:16 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca

ihh.. hvor lyder det spændende.. Jeg håber virkelig at du er gravid.. Og JA!! om bag køen med dig.. GRAVIDITETSKØEN du.. starten på de ni måneder.. Ej hvor er det spændende.. Alt mulig held og lykke til dig og din mand

vh svane28

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger