Thursday, September 22, 2005

Place your bets

Så står vi her, dagen før blodprøven. Der er ikke megen grund til at gætte om udfaldet, oddsene taler deres eget tydelige sprog:

  • sandsynlighed for negativ test: 1:1
  • sandsynlighed for positiv test: 1:19.876.945.398


Men det betyder jo ikke, at vi ikke kan have lidt sjov med dagen imorgen, for det der med at presse blod ud af mine genstridige årer, er jo ikke altid lige nemt....

Foreksempel kan vi opstille odds og spille om hvordan det forløber...
Der er muligheder for at spille på mange forskellige scenarier - og der bliver selvfølgelig en fin "virtuel" præmie til vinderen...

Odds:

  • Laboranten får blod i den første arm: 1:500
  • Laboranten får blod i den anden arm: 1: 300
  • Laboranten får blod i den første hånd: 1:3
  • Laboranten får blod i den anden hånd: 1:2
  • Laboranten begynder at tale om andre lemmer hun evt. kan få blod fra: 1:2
  • Laboranten tilkalder assistance: 1:20
  • Laboranten løber grædende fra lokalet: 1:300


Ladies, place your bets....



9 Comments:

At 9:43 PM, Blogger Signe og Jan said...

øv altså, der er ikke megen optimisme at spore.. Men din humor er da intakt. Jeg håber på at odd'ene viser sig at lyve.

 
At 11:02 PM, Blogger HBT said...

Ja det er så dejligt at du kan have humøren intakt dagen før dagen.

Jeg vil for din skyld satste på at hun "finder" blod i den første arm.

Knus

 
At 11:34 PM, Blogger Freudika said...

Jeg er ked af det nok er gået som oddsne viser :-/ ... men jeg sys det er betryggende at du har humoren intakt - hvor sort og sarkastisk den end måtte være ;-)

 
At 8:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Det lyder fyldstændigt som de odds, jeg havde når jeg skulle have taget blodprøve. Med det i betragtning satser jeg to kolde fra kassen på:

Laboranten tilkalder assistance og
Laboranten (nr 2) får blod i den anden hånd (gisp hvor gør det bare nas!)

Det er ikke fordi jeg vil dig det ondt, men hvis dine årer er bare lidt som mine....så ender det sådan. JEG HADER BLODPRØVER! Hellere få taget æg ud 10 gange.

Og så lige jeg håber stadig på at kroppen har spillet dig et pus, selv odds ikke er gode.

 
At 9:08 AM, Blogger Spirren said...

Jeg tror bare, jeg satser på det hele !

Tænker på dig søde....

Knus

 
At 9:25 AM, Blogger Mira said...

hehe, Amocca godt at høre din galgenhumoristiske sans er intakt :-)

 
At 9:43 AM, Blogger soesterlystig said...

Jeg er ikke den store Ludoman, men når det gælder dig satser jeg gerne alt hvad jeg har på et positivt resultat!!

 
At 11:19 PM, Blogger GitteK said...

Det hedder altså en bioanalytiker, nå! ;o)

Trods alt flere muligheder med dig... her har de kun en arm, og to hænder at forsøge på.... og fødder er det de færreste Bioanalytikere der vil stikke i.... med mindre det er strengt akut.

UAK! får koldsved ved tanken....

 
At 12:16 AM, Blogger Amocca said...

hehe gitte - bioanalytiker så da...

sidste gang begyndte de at tale om mine fødder og mine ører! ørene ville jeg ikke have så mange problemer med... men fødderne? synes ikke rigtigt der er "kød" nok på mine fødder til at stikke i dem...

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger