Monday, April 11, 2005

Og det var een.....

Ja, det er jo så imorgen, mellem 8.15 og 9.15, jeg skal ringe til og få svaret på blodprøven - det kan vist næppe komme bag på nogen. Det viser sig så, at den person der har telefonvagten imorgen, er min egen personlige fertilitetsfe... Så hun har allerede ringet til mig her til aften, og ladet mig vide, at jeg havde ret! Prøven var negativ!

Ja, lidt frynsegoder skal der jo være ved at kende nogen indenfor murene! Jeg fik mine dårlige nyheder før nogen andre fik deres... *suk* ... Jeg er faktisk forbavsende ok, men det er nok på grund af, at jeg vidste hvad resultatet var. Jeg er måske ikke mest kropsbevidste person i verden, men jeg var godt klar over hvad den fortalte mig denne gang...

Så tak for krydserne og de optimistiske tanker piger, men det var desværre spild af energi.

Så nu har jeg taget mig et glas kølig hvidvin, og forsøgt at forlige mig med tanken om, at jeg først kan tilmelde mig igen om 2 måneder - suk! De forbandede pauseperioder...

Vi prøver, at se på de positive ting:
1) ikke flere pinnochiokugler
2) ved næste forsøg er de klar over, at jeg skal have meget mere hormon fra starten af.
3) på en højere hormondosis danner jeg forhåbentlig nok æg, så der er til fryseren også.... Det ville jo da være dejligt...

Det er vist også det eneste positive der er at sige om dette...


Nå, men ... SKÅÅÅÅÅÅL!

6 Comments:

At 9:09 AM, Blogger soesterlystig said...

Skål Amocca - det er jeg sgu ked af honey! Næste gang!!
Kærligst Søs

 
At 10:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Åh, øv altså. Jeg ved godt at det er træls at indrømme det, men du har jo ret i dine betragtninger. Første forsøg er meget et FORSØG. Anden gang går som regel meget bedre. Superknus herfra

 
At 11:31 AM, Blogger Spirren said...

Øv søde Amocca.

Jeg sender dig en masse kærlige tanker og knus

 
At 11:43 AM, Blogger GitteK said...

Åh pis!!!

håber virkelig at NÆSTE gang din fe ringer om aftenen, så er det good news!

Kæmpe kram!

 
At 5:01 PM, Blogger HBT said...

Åhh nej Amocca.

Håber at det næste gang er lykkens gang. Men puha 2 måneders pause - hvordan kan det være?

Kh Heidi

 
At 7:19 AM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Jeg læser tit din blog og følger dig her på sidelinien, men hvor bliver jeg ked når jeg læser at tingene ikke går som de altså burde. Jeg håber på at du med oprejst pande kan holde de næste to måneder ud. Jeg sender en masse kærlige tanker og bønner op ad til, selvom det sikkert ikke lige er det som gør udslaget;-)
Knuser herfra
Gia

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger