Saturday, September 17, 2005

Hundehoveder og hængerøve

Nu gider vi ikke bruge mere tid på det troldepjatteri, så det er ikke det overskriften hentyder til. Vi er kun halvvejs i rugningen, og stadig ingen tegn i hverken den ene eller den anden retning, så det er heller ikke det overskriften hentyder til....

Nej, nej, nej. Overskriften er faktisk en slags indholdsfortegnelse for hvad min weekend kommer til at indeholde: Hundehoveder og hængerøve - dog begge dele i ental - så vel egentlig bare hundehoved og hængerøv... Det første vil sidde på en hund, det andet vil være i mine joggingbukser.

Jeg skal nemlig være hundesitter nede ved mine bedsteforældre hele weekenden...

Mine bedsteforældre bor i en lille bitte landsby uden for Horsens. De har intet internet, kun 3 tv-kanaler og jeg er alene hjemme med hunden... Så der burde være rig lejlighed til at læse lektier og gå lange ture i skoven med hunden...

Ok, jeg indrømmer det: Det er ikke ligefrem de mest ophidsende weekendplaner i mands minde... Så lad mig leve mit liv gennem jer, kære læsere, fortæl mig om jeres glamourøse weekendplaner.... (så vil jeg misundeligt læse om jeres bedrifter søndag aften når jeg vender tilbage til civilisationen)...

God weekend!

Labels:

8 Comments:

At 9:05 AM, Blogger Freudika said...

Ok - du kan jo starte med at være misundelig på mig - jeg har den ledeste kvalme - jeg har brugt de sidste par dage på at kaste op - og om mindre end en time ligger jeg med stængerne i stigbøjlerne til noget så sindsoprivende som en gang ægudtagning ... ok ... Minsund så!

 
At 9:59 AM, Blogger HBT said...

Mig skal du nu ikke være misundelig på - vi skal PAKKE det er skisme heller ikke særlig sindsoprivende. Og så en lille middag med venner i aften.

God weekend.

 
At 11:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej du.

Mig må du godt misunde lidt. Jeg skal til stor personalefest iaften. Helstegt pattegris med hele svineriet til. Derfor bliver jeg også nødt til at tage en tur i fitness-centret inden, ellers går det da bare helt galt.

God fornøjelse med hunde-sitteriet og den fortsatte rugning.

 
At 3:42 PM, Blogger Spirren said...

Åh ja var det bare en af de stille, men nej rund fødselsdag og alt det, der følger med, når man ikke er i behandling :-)

Også rigtig god weekend til dig søde....

knus

 
At 7:11 AM, Blogger QVINDEN said...

Lyder da som en rigtig hyggelig weekend - hvis man trænger til ro :-) Min weekend er gået med at male karme ... og vaske skabe af. Ved ikke om det er så specielt spændende. Men faktum er, at det heldigvis snart er ved at være slut: Om en uge er vi flyttet. FEDT. Nå, men håber, at du nød weekenden med hunden og den landlige idyl.

 
At 10:52 AM, Blogger GitteK said...

Jeg har været på hyttetur/ rustur i en spejderhytte i Brædstrup...
Deeeeeeeet var hygligt!

Og hvad er der galt med kun 3 kanaler???? hehe vi har kun 2!

 
At 8:07 PM, Blogger Unknown said...

Mine tømmermænd skal du ikke misunde ;) Synes jeg trængte til at glemme, give slip og bare danse... Og fy for pokker det var dyrt i whiskey... Håber du har nydt weekenden på en lidt mere konstruktiv måde ;)
Velkommen hjem.

 
At 1:37 PM, Anonymous Anonymous said...

Det skulle da give plads til lidt fordybelse....lever du endnu?

Jeg har lige læst om din trold - det er da næsten list sjovt. Føler du dig ike helt berømt?

Knus og fortsat god rugning

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger