Friday, September 16, 2005

Det er da også en måde at fejre det på...

Tænk engang: d. 15. september 2004 skrev jeg mit allerførste (og yderst kedelige) indlæg i bloggen. Så i går kunne jeg fejre eet års jubilæum. Jeg havde faktisk selv glemt det igår, og fik derfor ikke gjort noget for at markere dagen, men det var der så en anden der valgte at gøre for mig...

Jeg har nemlig haft besøg af min allerførste "troll" idag. Ordlyden i troldens kommentar, er ikke særligt intelligent, eller interessant i denne henseende, men det faktum, at denne kommentar er her overhovedet, se det er interessant.
Man kunne vælge at opfatte kommentaren som en fornærmelse, men det ser jeg ingen grund til. Istedet vil jeg betragte den som en kompliment. Og hvorfor så det, spørg I måske jer selv?
Jo, jeg er af den klare opfattelse, at det, at jeg har fået besøg af en troll, er en sikker indikator for, at min side er populær og velbesøgt - der er jo ingen grund til at forsøge at lave ballade, et sted hvor der ikke er nogen der gider, at reagere på balladen, og det er jo det en troll vil...


Troll
One who posts a deliberately provocative message to a newsgroup or message board with the intention of causing maximum disruption and argument

kilde: Urban Dictionary

Hvis man sammenholder troldebesøget med statcounter, som viser 109 daglige besøg gennemsnitligt, så synes jeg egentlig at jeg har grund til at være stolt af mig selv og glædes over kaffebarens popularitet. Og det er da også en måde at fejre et jubilæum på, ikke?

Labels: ,

13 Comments:

At 3:01 PM, Blogger soesterlystig said...

Tillykke:-)Jeg ville have ladet kommentaren passere, men jeg kunne sgu' ikke... Det er det man kalder temperament! Du er velkommen til at slette min kommentar, hvis du ikke finder den passende...
Fra en -knap- så -rødglødende -længere....
Søs

 
At 3:15 PM, Blogger Amocca said...

Du får lov at stå ;o) Selvom jeg tror at den mest effektive måde at håndtere trolls på er at ignorere dem, så har jeg bestemt, at ud over "spam" så vil jeg ikke cencurere i mine kommentarer...

Ihvertfald ikkepå nuværende tidspunkt

Amocca

 
At 3:39 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg kender dig desværre og du har trådt mig over tæerne, du er sgu så bedre vidende, men du burde i stedet for se lidt på hvad din husbond bedriver når du ikke er i nærheden. Det ville blive interesant. Og bag i køen med dig, KO. Jeg er ikke nogen troll jeg er irl og du har provokeret mig. Sker der noget i en newsgroup, ballade eller ej så er amocca på pletten, føj for satan

 
At 4:18 PM, Blogger soesterlystig said...

Fløjte, fløjte, fløjte.....

 
At 4:20 PM, Blogger soesterlystig said...

Jeg har tænkt meget over her på det sidste, hvor kujonagtigt det er at gemme sig bag anonymitet, når man har noget at sige til andre mennesker.... fejt, fejt, fejt! Jeg slynger bare lige en bemærkning ud i luften ikk'? ....
:-)

 
At 4:24 PM, Blogger Amocca said...

Hahahaha Lystig... ;0)

Slyng du bare...

 
At 4:29 PM, Blogger HBT said...

Jamen hvad sker der da lige her.

Jeg kunne desværre heller ikke lade kommentaren gå usagt hen.

Hvor er det bare for LAVT at man ikke engang tør stå ved det man skriver men vælger at være anonym.

FØJ hvor må vedkommende have en beskidt smag i munden.

Knus til dig amocca

 
At 5:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Til: Anonymous

Hvor er det patetisk at komme med sådanne postulater, som enhver - med bare en smule omløb i bøtten - kan se er opdigtede. Du må have et sørgeligt liv, når du gider at bruge din tid på sådanne fladpandede indlæg.


Held og lykke til Amocca & Husbond!

 
At 5:20 PM, Blogger Pia said...

Jeg er fuldstændig målløs, helt slået ud af kurs. Hvad bilder vedkommende sig da ind.

Nu er det min tur til at blive rødglødende. Aldrig har jeg da kendt magen. Hvorfor kunne personen ikke sige det til dig personligt, eller i en privat mail?
Magen til uforskammethed.

Nu er det min tur til at være rødglødende.

 
At 7:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Altså det der med køkultur er måske ikke så dårligt, for så vidste man idet mindste, hvornår det var ens tur...

Når det så er sagt, så kan vi vidst alle blive enige om, at den kommentar ikke er hverken saglig eller intelligent.

 
At 7:18 PM, Blogger Amocca said...

hehe nej det kan du da have ret i mj - men det er desværre nok ikke et koncept der bliver indført i denne sammenhæng....

Amocca - der spekulerer lidt over hvor langt nede i køen hun så ville befinde sig efter lidt over 2 år... nok ret laaaaangt nede ;o)

 
At 9:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej amocca og CO :o))

Jeg ville bare ønske dig al mulig held og lykke.. Jeg håber virkelig også at du kommer i køen.. GRAVIDITETS KØEN.. starten til de 9 måneder til bebsen kommer.. Ihh det fortjener du..

Den du har trådt over tæerne.. Jeg håber sgu at du trådte til!!

Rigtig mange gange held og lykke til jer.. Jeg håber virkelig at den er der og du bare er gravid. Det fortjener du!!

svane28

 
At 11:59 AM, Anonymous Anonymous said...

Ejj jeg synes da det med køen er en god ide ;-). Så ville man få et eksakt tidspunkt for hvornår man blev gravid. Ingen uvished længere, eller forgæves venten. Ikke dårligt...

I øvrigt må du som skriver de flabede kommentarer da have det enormt dårligt med dig selv. Det var da en mystisk måde at opføre sig på.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger