Wednesday, September 07, 2005

Æg i lange baner

Jeg ville helt vildt gerne skrive noget meget vittigt og intelligent om dagens ægudtagning, men på trods af, at det er flere timer siden, har jeg stadig intet på hjerte... Så I må nøjes med den kedelige "det-her-var-hvad-der-skete" version...

Denne gang var meget anderledes end sidste ægudtagning. Der var intet blod og faktisk heller ingen smerte. Og ovenidet var jeg meget mere vågen denne gang - jeg var faktisk til stede ved denne ægudtagning - nok til at forstå, at vi fik 11 æg ud!

Nu har jeg det som om, at jeg er blevet sparket af en hest indefra, men det går jo over igen. Chokoladen ligger på sofabordet og den komplette anden sæson af Friends sidder i DVD'en....

11 æg - forhåbentlig er der både til oplægning og til fryseren på fredag.

11 Comments:

At 7:52 PM, Blogger Mira said...

Tillykke med guldæggene :-) Elleve.... det lyder da flot!

 
At 8:22 PM, Anonymous Anonymous said...

11 æg - Wow hvor flot!! vi krydser alt hvad krydses kan!!
Knuzer

 
At 8:27 PM, Blogger HBT said...

Hold da op amocca det er da super flot med så mange æg. Håber de klarer sig godt de næste par dage-

Knus

 
At 10:51 PM, Blogger Freudika said...

11 æg! dejligt ... tillykke med det :-)

 
At 8:07 AM, Blogger QVINDEN said...

Håber det bedste .... :-)

 
At 9:22 AM, Anonymous Anonymous said...

11 æg!!! Det er da helt vildt!! Dejligt, at du er kommet så langt. Held og lykke med ægoplægningen.

PS: Det er kun hvert 3. par, der har æg, der egent til fryseren... Bare så du ikke bliver skuffet, hvis der ikke er det.

 
At 9:30 AM, Blogger Spirren said...

Godt at se dig på banen igen søde :-)
Knus og kærlige tanker M.S

 
At 11:58 AM, Blogger Amocca said...

Tina,

jeg nærer ingen forhåbninger om noget som helst - tror alle forventninger er på nulpunktet i øjeblikket hvad angår behandlingen...

amocca

 
At 12:35 PM, Blogger GitteK said...

wohooooooooo 11 stk!!!

Krydser og krammer!

 
At 5:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Hold da op, tillykke med det :)

 
At 5:38 PM, Blogger soesterlystig said...

Hvornår ved du mere? Min egen lille puttehøne:-)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger