Tuesday, August 23, 2005

Løsning

Tænk engang, al den jammerlighed over nedregulering, når løsningen hele tiden har ligget lige foran mig, eller i det mindste lige overfor bygningen hvor jeg bor, i form af en tankstation. Tankstationer sælger chokolade.

Chokolade frigører kemikaliet serotonin i hjernen - et af de stoffer der giver nydelse.

Suprecurs bivirkninger inkluderer nedtrykthed.

Så løsningen er klar: spis mere chokolade!

Mere chokolade, mere chokolade, mere chokolade, mere chokolade, mere chokolade, mere chokolade, mere chokolade, mere chokolade.....


16 Comments:

At 11:39 PM, Blogger Freudika said...

Åh hvilket fantastisk vidundermiddel du der har fundet ... men nu er jeg så lige igang med at tabe mig ... og jeg tror at chokolade har en generel negativ effekt på vægttab - så jeg må lide med verden lidt endnu - eller verden må lide *gnæg*

 
At 6:08 AM, Blogger Unknown said...

Og nu vil jeg så bruge dagen på at forsøge at tænke på noget andet end chokolade, men med den opvågning så bliver det vist svært. Hvornår er der nogen der opfinder slanke-chokolade?
PUK

 
At 7:55 AM, Blogger GitteK said...

Hey Freud.
I Netto har de sukker/fedtfri chokolade...det smager faktisk OK

Den der videnskab med chokolade...den har jeg på fornemmeren længe...har bildt min mand ind at kvinder bliver øøøøøhmn glade og ja det der l...... af chokolade...
så når han er i dykkerklub torsdagaften har han altid lidt lade med hjem til mig, som halvsover i sofaen...

-og så viser det sig søme at der er noget om snakken...høhø

 
At 8:20 AM, Blogger Monja said...

Hvilken strålende ide. Den vil jeg i hvert fald tage til efterretning. Jeg starter forhåbentlig nedregulering på fredag og så skal der spises chokolade i betragtelige mængder.

 
At 9:08 AM, Blogger soesterlystig said...

LIGE PRÆCIS!!! Det er jo det jeg altid har sagt - ikke?

 
At 9:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Det er ikke for at ødelægge festen, men chokolade feder....

Den bedste modgift til nedregulering er og bliver nu FSH :-) Der er vel kun en uge igen?

 
At 9:58 AM, Blogger soesterlystig said...

Årh Rikke - din lyseslukker... Mørk chockolade feder faktisk ikke særlig meget - desuden er der bivirkninger ved næsten alt...:-)

 
At 11:54 AM, Blogger Mira said...

Chokolade..... jeg har fyldt køleskabet til nedturen efter inseminationen :-)

 
At 12:13 PM, Blogger Amocca said...

min krop er desværre det synlige bevis på at chokolade feder - selvom jeg prøver at skyde skylden på hormonbehandlinger og rygestop - så er jeg bange for at chokoladefesten ejer en minimal portion af skylden også *suk*

Nå, men hvis det ikke er løsningen, så er der vel kun tilbage at vente på stimuleringen....

Æj, altså. Rikke, din lyseslukker

 
At 1:05 PM, Blogger GitteK said...

Sludder Rikke...
Se på mig! jeg er slank som en ål!
-heeeey hvad sker der lige der med min næse????

 
At 2:22 PM, Blogger HBT said...

Ja chokolade er godt for meget.

Jeg tænkte på noget i går: hvis du mod forventning skal gennem endnu en nedregulering kunne det så ikke prøves at få Suprefact i stedet for næsespray? Det er jo ikke sikker at bivirkningerne er de samme. For det lyder ikke rart sådan som du har det.

Knus

 
At 2:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Altså jeg slæber jo rundt på 10 kg for meget af alt for megen chokolade trøstespisning og nu er det forbudt at tabe sig. Behøver I andre begå samme fejl????

 
At 3:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Forresten er suprefact stærkere end suprecur, så formodenligt vil det påvirke endnu mere...

 
At 4:34 PM, Blogger HBT said...

Hej Rikke

Det var jeg ikke klar over. Men det kan jo godt være at det er selve næsesprayen som også fremprovokerer flere bivirkninger og at de ikke ville komme ved injektioner. Man har i hvert fald ikke ubehag i næsen/hovedet.

Jeg mærkede jo stort set ikke noget til bivirkninger men kan jo have været heldig. Var dog en kælling af og til ;-).

 
At 5:57 PM, Blogger Amocca said...

Jeg har forhørt mig på skejby - og lige med undtagelse af næseblodet så er bivirkningerne ved injektioner de samme som ved næsesprayen... så skidt pyt...

Og har i set at jeg er blevet spammet? 3 gange i træk....

Helt ærlig

Amocca

 
At 7:37 PM, Blogger HBT said...

Ja det er noget møg med det spam.

Men mht til bivirkningerne så er det jo ikke meget bevendt at skifte så - fik bare lige en ide.

Knus

PS: Hvad hedder det sukker/fedt frie chokolade fra netto? Kan ikke umiddelbart finde det i min lokale netto.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger