Saturday, August 13, 2005

The bitch is back

I går hyggede jeg om min mand, lavede dejlig mad til ham. Drak vin og så en god film og hyggede i det hele taget. Anledningen spørger I? Tjaa... han skal jo have lidt at næres ved, når han nu skal trækkes med mig på nedregulering i de næste par uger....

Og i dag kl. 9.00 tog jeg så første spray i højre næsebor, og straks som den liflige bismag af kemisk fremstillede hormoner ramte min tunge, fandt jeg mig selv sælsomt nynnende omkvædet til en gammel Elton John sang:

I'm a bitch, I'm a bitch
Oh the bitch is back
Stone cold sober as a matter of fact
I can bitch, I can bitch
`Cause I'm better than you
It's the way that I move
The things that I do


God weekend alle sammen...

3 Comments:

At 9:56 AM, Blogger Solsikke said...

Kære Amocca

Det lyder fornuftigt at varme manden lidt op, så han er klar til at stå imod! Jeg er sikker på at du får en meget bedre hormontur denne gang, fordi du ved hvad du går ind til.

Held og lykke i hvert fald!

Stort kram,
Solsikke

 
At 9:57 AM, Blogger GitteK said...

hehe, jamen velkommen BItch :o)

 
At 11:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Hehe. Bitch it may be :-)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger