Tuesday, February 08, 2005

Så kom posten

Og han havde en pakke med 2 stk. næsespray med til mig. Jeg har netop siddet og læst instruktionsfolderen der medfølger.... Listen over mulige bivikrninger er 2 kolonner lang. Jeg håber sandelig ikke man får dem alle....

Ja, mange af jer der læser med herinde har jo nok set denne folder før, men for min egen morskabs skyld (og for dem der ikke har) remser jeg dem sq op her alligevel - bare for at se hvor mange der mon er når de står i listeform....

Suprecur mulige bivirkninger:
hedestigninger
svedudbrud
tørhed i skeden
tab af sexlyst
uregelmæssige blødninger
hovedpine
migræne (i sjældne til fælde)
kvalme
nedtrykthed
mavesmerter
brystømhed
ændring af bryststørrelse
vægtændringer
nervøsitet
svimmelhed
døsighed
acne
tør hud
rygsmerter
forstoppelse
diarre (kan man mon have både diarre og forstoppelse på samme tid)
opkastning
søvnforstyrrelser
udflåd fra skeden
mavesmerter
hjertebanken
øget følsomhed i arme og ben
ændringer i behåring
overfølsomhedsreaktioner såsom rødme og nældefeber
hævelser i ansigt eller på arme og ben


Imponerende liste haha

Labels: ,

1 Comments:

At 12:15 AM, Anonymous Anonymous said...

Gu' ved om vi overhovedet kan kende dig igen, når vi ser dig næste gang?
Knuzer

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger