Thursday, March 31, 2005

Internationale relationer

Jeg har i løbet af den sidste uge tiltrukket brugere fra 8 forskellige lande: USA, Mexico, Ungarn, Norge, England, Spanien, Portugal og Danmark. Dem fra Danmark og Norge kan jeg forstå. Men gad vidst hvordan de andre er endt her? De har næppe fået hvad de kom for, eftersom hele sitet er på dansk....

I mandags havde jeg iøvrigt rekordhøjt antal besøgende på siden. 80 besøg på een dag! Min tidligere rekord lå på 59 daglige besøg - så det var noget af et hop.

Ak ja, hvad man dog ikke kan bruge statcounter til.

Labels: ,

4 Comments:

At 11:34 AM, Blogger soesterlystig said...

Måske leder de efter mocca...
Søs

 
At 11:35 AM, Blogger soesterlystig said...

Måske leder de efter mocca...
Søs

 
At 9:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Hmmm. Jeg får også en masse hits mærkelige steder fra, men er forlængst holdt op med at spekulere over dem.

Har jeg egentligt fået lykønsket dig med dine fine æg? ellers vil jeg gøre det nu! XXXXXX'er herfra

 
At 7:51 PM, Anonymous Anonymous said...

Mon ikke de leder efter kaffe - hehe.
Jeg læser bare med både for nysgerrighedensskyld men også fordi du har sådan en god og underholdende måde at skrive på - og ikke mindst dine billeder til teksten!

Knus fra Joy :-)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger