Sunday, April 10, 2005

Een streg er desværre ikke nok

Mandag er det 14 dage siden jeg fik lagt æg op. 17 dage siden jeg fik taget æg ud. Og 19 dage siden jeg tog ægløsningssprøjten. Det er også dagen, hvor jeg skal have taget blodprøve på Skejby. Og tirsdag er dagen vi får svar.

Desværre er jeg ret sikker på, at det svar er negativt. Og før i nu tænker, at jeg er lige pessimistisk nok, så lad mig komme med min bevisførelse:

Jeg begyndte at pletbløde fredag aften. Dette i sig selv er selvfølgelig ikke nok til at udelukke en graviditet. Men hvis man sammenholder pletblødningen med menstruationssmerter og den negative graviditetstest jeg selv tog søndag morgen... ja, så er der vist rigeligt med tegn på, at svaret er: Nej, desværre! Bedre held næste gang...

Så det ser ud til, at denne blog kommer til at handle om barnløshed et stykke tid endnu. For een streg på testen er desværre ikke nok!

Labels:

3 Comments:

At 8:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Selv om der er mange negative "ods" mod at der er gevindst - så håber jeg stadig for dig !

Det kunne jo være at du var en af dem der ikke kan teste lige efter "mens dagen"

Krydser herfra :-)

 
At 9:19 AM, Blogger soesterlystig said...

Øvbøv.. jeg håber inderligt, at du tager fejl Amocca...
Mange knus Søs

 
At 9:40 AM, Anonymous Anonymous said...

Æv, for søren da osse. Jeg ved godt at man ikke gider høre om det med håbet, når man først har set den negative test. Sender en stor trøsteknuser i stedet.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger