Monday, March 28, 2005

Mit nye liv som høne

Kl.11.30 idag (sådan ca. da) begyndte mit nye liv som høne. To små æg ligger nu i min livmoder. Det ene var 7 cellet og det andet 4 cellet. Så nu håber vi bare på at de begge to er nogle standhaftige små æggebasser...

Jeg synes det er meget mærkeligt at de ligger derinde nu, for jeg har det jo ikke anderledes nu end jeg havde det da jeg vågnede imorges, men nu er jeg faktisk gravid (sådan teoretisk set ihvertfald) ....

Skal have taget blodprøve d. 11. april og får svaret d. 12. april

Amocca - den rugende høne

5 Comments:

At 8:21 PM, Blogger HBT said...

Tillykke med din nye status som ruger.

Det lyder da som et par rigtigt fine æg især det 7 cellede.

Håber de bider sig fast ;-)

Knus

 
At 9:51 PM, Blogger Spirren said...

Det første tillykke søde - rug nu rigtig godt på de to små skønne æggebasser :-)

Knus fra M.S

 
At 12:21 PM, Blogger soesterlystig said...

bok bok bageeeeek...

 
At 7:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Det lyder spændende. Glæder mig til at følge med *SS*

(Og din hjemmeside tror jeg faktisk jeg støtte på ved Søs eller det var måske RikkeS eller kan det have været Hende.dk? Jeg kan ikke helt huske det) ...men mange hilsner herfra ihvertfald :o)

 
At 8:20 PM, Blogger Amocca said...

Jeanne

Ja der er link fra både Rikek og Søs så det er såmænd nok derfra :) Tak for forklaringen

amocca

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger