Wednesday, March 30, 2005

Pinnochiokugler og krydsede ben

Det er ved at være nogle dage siden ægoplægningen, og jeg har det stadig mærkeligt med at de ligger derinde. Har faktisk ikke rigtigt fattet det tror jeg. Det er altsammen ret syret og surealistisk at forholde sig til, hvis I spørger mig.

Og det er jo desværre ikke slut med hormonerne. På de samme tidspunkter, hvor jeg plejede at tage min næsespray, tager jeg nu Progestan stikpiller (Hvorfor er der ingen af disse præparater der er lavet som tyggetabletter med jordbærsmag?)


Jeg spørger jer lige: Findes der mon ubehageligere måder at tage medicin på end ved næsespray, indsprøjtninger og stikpiller? Jeg tror det ikke....


Nå, men disse progestan piller er ret mistænklige hvis du spørger mig! For det første fik jeg et stykke papir med hjem, hvorpå der stod at præparatet endnu ikke var godkendt til salg og markedsføring i Danmark (betryggende...), for det andet er indlægssedlen kun skrevet på hollandsk, så evt. bivirkninger er fx. geelzucht (det er altid rart at vide...) og sidst men ikke mindst ligner de til forveksling pinnochiokugler! (Hvilket måske ikke umiddelbart er en dårlig ting, men glæden ved deres udseende ødelægges lidt af ens viden om hvordan de skal indtages).


Ok, jeg indrømmer, at jeg for syns skyld har taget billeder af farvede pinnochiokugler her, progestankuglerne er hvide... men billedet var meget utydeligt i indlægget...

Nå, tilbage til hvordan jeg har det - den anden del af overskriften. Den del med de krydsede ben. SÅdan har jeg det nemlig. Jeg har lyst til at krydse mine ben og lade være med at gå på toilet i 14 dage. Jeg har lyst til at det var d. 12.april nu. Jeg har lyst til at eje en krystalkugle så jeg kunne se ind i fremtiden og få et svar. Men sådan skal det jo nok være.

Jeg håber virkelig at det her vil virke, men jeg tør alligevel ikke sådan rigtigt tro på det. Frygter nedturen hvis det ikke virker og jeg virkelig har troet på det. Men der er intet at gøre ved noget som helst. Nu er tingene overladt til min krop og moder natur...

Det er ikke en betryggende tanke. Min krop har jo ligesom røvrendt mig før - sådan føltes det ihvertfald da jeg fandt ud af, at den ikke virkede og jeg ikke kunne blive gravid naturligt - hvad skulle afholde den fra at gøre det igen?

Pinnochiokugler eller ej!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger