Friday, March 18, 2005

Scanning 3

Ja, det begynder at minde om en saga det her *ruller med øjnene* og den er tydeligvis i maaaaange afsnit.... for jeg skal scannes igen på tirsdag...

Ja, rigtigt gættet! Scanningen i dag var noget bæ! 5 af æggene er gået til og de 4 der er tilbage er kun mellem 8 og 10 mm store... Vi nærmer os 20 dage på puregon - hverken jeg eller lægerne er særligt tilfredse med fremskridtet, for at sige det mildt....

Og endnu engang er jeg blevet sat op i dosis, så nu hedder det 250 enheder puregon hver dag... hvis der ikke er sket noget på tirsdag tror jeg vi bliver aflyst....

Suk! Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive...

5 Comments:

At 8:32 AM, Blogger soesterlystig said...

Øv, sikke noget lort! Jeg er oprigtigt ked af det på dine vegne Amocca. Håber en øget dosis virker denne gang.
Søs

 
At 11:28 AM, Blogger Spirren said...

Ja øv noget lort søde.
Jeg håber, det vil se meget bedre ud på Tirsdag.

Kærlige tanker fra M.S

 
At 2:32 PM, Blogger HBT said...

Ja som de andre også skiver; øv noget lort.

Jeg håber dine små æggebasser tager sig sammen nu og vokser efter hensigten.

Kh Heidi

 
At 10:44 PM, Blogger Mette said...

Hold ud!!!
Begge gange jeg er blevet gravid måtte jeg stikke mig selv i 28 dage, rende til maaaaaaaaaaange skanninger - og det lykkedes til sidst alligevel!
Så hold ud!!!

Kærlig hilsen Mette

 
At 12:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Det er sagt før af de andre, men jeg siger det alligevel igen: L O R T !

Bare der var noget man kunne trøste med. Jeg håber virkeligt at det ser bedre ud på tirsdag.

Knus og tanker

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger