Monday, March 21, 2005

Hovsa!

Hver gang jeg er blevet scannet har jeg fået udleveret nye pakker med Puregon - det er klart, jeg løber jo praktisk talt tør hver gang - da man kun får udleveret så der lige er nok...

Det havde dog ikke faldet mig ind at tjekke beholdningen af Suprecur næsespray, det skulle jeg nok have gjort... for gæt hvem der stod med en tom næsespray efter morgnens pust? Mig! (Det havde sq også været mærkeligt hvis det var en anden, eftersom denne blog handler om mig)...

Nå, et hasteopkald til Skejby og en tur derud og nu har jeg så en ny spray. Det var ikke lige faldet mig ind at de 20 dage på Puregon so far, plus de 17 dages nedregulering før, betød at jeg havde brugt min næsespray i lige knap 40 dage - og den er sjovt nok ikke uudtømmelig...

2 Comments:

At 3:15 PM, Blogger soesterlystig said...

Øv 40 dage... Jeg håber du har et bedre forhold til den næsespray end jeg har! Jeg bliver nødt til at rose dig for din positive indstilling til det hele... Jeg var gået til af klynk..
Kh Søs

 
At 11:06 PM, Blogger Amocca said...

Jeg er faktisk ikke så gode venner med den næsespray ... Jeg bliver sq mærkelig af den... og jeg tuder hele tiden synes jeg...

Og nu hvor jeg har været på den så længe kan det også mærkes på slimhinderne, så jeg er begyndt at få næseblod i tide og utide...

Men det er der jo ikke noget at gøre ved...

Amocca

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger