Tuesday, March 22, 2005

Praktikaliteter

Kan se at jeg i mit rodede hoved ikke lige fandt tid og plads til praktikaliteterne i sidste indlæg, så her er en liste over hvad der skal ske hvornår:

22.03.05 I dag tager jeg sidste omgang Puregon sprøjte

23.03.05 I morgen tager jeg sidste gang næsespray samt ægløsningssprøjten kl. 21

24.03.05 I overmorgen venter vi utålmodigt

25.03.05 Fredag møder vi op på Skejby kl. 9. Godt påvirket af smertestillende og med et prøveglas med sæd godt gemt i kavalergangen

26.03.05 Lørdag venter vi utålmodigt

27.03.05 Søndag bider vi vores fingre til blods af utålmodighed

28.03.05 Mandag ringer Skejby til os ml. 8 og 9 for at fortælle os hvorvidt de to små æg har ladet sig befrugte og delt sig tilfredsstillende, hvis de har bliver vi kaldt ind til ægopsætning samme formiddag.

4 Comments:

At 7:39 AM, Blogger soesterlystig said...

Har lige skrevet en kommentar under dit sidste indlæg.. sikke en måde at bruge sin påske på hva'. Det her behandlingslort er sgu en hård nyser...
Søs

 
At 9:53 AM, Blogger Spirren said...

Søde Amocca

Jeg krydser alt, hvad jeg kan for, at dine to æg bare er guldæg, og at de vil arte sig, som de skal.

De kærligste tanker fra M.S

 
At 10:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Der er to i Vejle der krydser fingre for jer...og husk at påsken er æggenes højtid

 
At 9:00 PM, Blogger Frandse said...

Håber du har lavet to vinder æg, det er jo trods alt påske. Skal nok krydse finger for dig.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger