Sunday, April 25, 2010

Bitre bitches blogger bedre

Overskriften er desværre en sandhed. Jeg kan ikke skrive, fordi jeg ikke er bitter længere... Hvor sært er det lige?

Jeg har det så godt, jeg er glad og fro og netop derfor har jeg måttet opgive min tidligere yndlingsbeskæftigelse - nemlig at skrive.

Hende den bitre er skrinlagt og med hende døde bloggen åbenbart. Trist (eller er det?) men sandt...

Hvad der dog er virkelig sært, og som jeg har funderet en del over, er, hvorfor jeg ikke kan skrive om ting der gør mig glad? Jeg har prøvet, virkelig, tro mig! Men det virker ikke. Det bliver noget platværk - som end ikke jeg selv gider læse... og hvorfor skulle andre så?

Og hvis ingen gider at læse det, så er der virkelig ingen grund til at skrive det, for at være helt ærlig. Vel?

Så for nu, er jeg vist den der er smuttet. Forårssolen, min hund og agility-konkurrencebanerne kalder. Jeg vender tilbage hvis bitterheden en dag indfinder sig igen...

Indtil da, må I nok leve med den larmende stilhed og vide, at det er et godt tegn.

For bitre bitches blogger bare bedre!

Labels: , ,

5 Comments:

At 9:16 PM, Blogger Freudika said...

Jeg kan godt li den ny ubitre udgave ... men jeg ku nu også godt li den kyniske verdenshader ;)

 
At 7:55 AM, Anonymous Sidsel said...

Dejligt at livet er godt! Og ja, det er helt klart sjovest at læse om bitterhed, tragedier og den slags... :-)
Tillykke med dit nye liv og tak fordi du delte ud af din bitterhed!

 
At 6:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca
Jeg synes nu aldrig, du har været særlig bitter, slet ikke målt med nogle af de virkelige bitches i blogland, der fortsat bitcher (nu over deres børn og manglende frihed).
Men du har ret, man får mere ildhu, når man kæmper.
Det har altid været en fornøjelse at læse med her (kan det passe, det er 5 år?) og det er skønt at se dig i fuld firspring over agilitybanen.
Hvordan har din mand det? Det er jo snart længe siden, han blev opereret.
Og er I fortsat med adoptionstankerne efter hans vægttab?
Ja, jeg tænker i hvert fald stadig på dig og dit. :)
Alt det bedste herfra,
Madre

 
At 9:51 PM, Blogger Unknown said...

KAn kun give dig helt ret.. det kan godt være det er lidt kedeligt for læserne.. men er super glad på dine vejne for ja det er klart et godt tegn.. ´
Det er lidt det samme som ens veninder tror ens mand er den største idiot i verden.. for man brokker sig mest over ham... Det er det man trænger til at komme af med.. det er det der fylder og har brug for at komme ud...
Tillykke med at du har det så godt så du ikke har brug for bloggen mere...
knus. cs

 
At 4:32 PM, Anonymous Anonymous said...

I am final, I am sorry, but, in my opinion, it is obvious.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger