Friday, June 05, 2009

Diagnostisk laparoskopi

Så blev det idag at det var dagen.

Gårsdagen blev brugt på at hænge ud på Skejby og vente på, at det blev min tur til at snakke med denne og hin læge - åh det bringer minder frem hehe...

Idag er det dagen jeg skal opereres. Klokken er næsten halv syv, jeg kører over til min svigerforældre med hunden om et øjeblik, og vender vi næsen mod Skejby.

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvad jeg håber jeg får ud af operationen. Hvis det er Endo, vil jeg jo selvfølgelig vide hvorfor jeg har så ondt, men det ændrer jo ikke på, at Endo ikke kan helbredes (kun via graviditet *oh the irony*)... Men hvis det ikke er Endo, hvad så? Så er vi lige vidt synes jeg...

Nå, vi får se...

2 Comments:

At 8:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Endo kan der altså gøres noget ved. Fik det selv konstateret for 15 år siden hvor jeg havde rigtig mange smerter, var en del igennem dengang, har siden fået 2 børn, den første kæmpede vi for i 3 år, den anden kom bare kort tid efter at jeg havde født vores første barn. Nu kan mine smerter klares med 2 panodiler og 2 ipren hver 4 timer i 4-5 dage om måneden. Tror at ændringen er kommet pga mine graviditer og så at tiden har fået mindsket det lidt. Ved forøvrigt man køre forsøg med at få endo gravide, se mere på www.lindenberg.dk

 
At 10:46 PM, Anonymous Anonymous said...

Pøj pøj med indgrebet.

Håber at at går som det skal.

Hilsen en trofast læser

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger