Sunday, June 07, 2009

Den indre skønhed

Er hjemme igen og ved godt mod. Operationen gik fint, de fandt lidt endo derinde, som nu er fjernet og en hormonspiral sat op, som forhåbentlig kan holde det i skak i fremtiden...

Udover endoen, fik jeg at vide, at jeg var utrolig smuk indvendig... En kommentar, som jeg ikke rigtigt ved hvad jeg skal bruge til... Men man siger jo, at det er den indre skønhed der tæller, og der er jeg så åbenbart et pragteksemplar! Det har jeg lægens ord for...

Omstændighederne taget i betragtning, så har jeg det forbløffende godt. Kan sagtens gå rundt uden de store smerter, selvom jeg skal afholde mig fra at bukke mig alt for meget ned og nyse! Det gør nas...

Labels: , ,

6 Comments:

At 7:31 PM, Blogger Sidsel said...

Tillykke med veloverstået operation og med at du er så lækker indeni ;-) Håber det lige er det der skal til for at det hele flasker sig.

 
At 11:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Hold da op hvor er din blog blevet kedelig!

 
At 7:27 PM, Blogger Signe og Jan said...

tillykke, og håber du selvføgelig ser bort fra den tåbelige kommentar fra anonym....
Hvordan går det, spændt på at høre nyt???

 
At 9:20 PM, Anonymous Anonymous said...

lad os høre lidt fra dig. Eller afslut denne blog med en lille skrivelse. vi alle har jo fulgt dig. Ellers må jeg resten af mit liv... hver eneste dag gå ind og tjekke om du mon har skrevet... hilsen en pige der var med én enkelt gang i kaffeklubben ude hos dig. håber og ønsker alt godt for dig i fremtiden

 
At 8:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Altså har du lukket din blog... i så fald vil det da være god stil at skrive det...

 
At 1:40 AM, Anonymous Anonymous said...

l?rt en masse

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger