Thursday, April 30, 2009

Fremmedord

Det er fremmedord der præger bloggen idag. Dette kan eventuelt skyldes, at jeg sidder i USA og skriver, men det er næppe den primære grund...

Det første fremmedord er:Kuriusom. Det er nemlig et kuriosum, at der for første gang i bloggens 5 år lange levetid, er et hul i arkiverne. Ingen indlæg overhovedet i marts 2009. Dette er sært. Og lidt trist, synes jeg næsten, men mest af alt er det vist godt. For desto værre jeg har det, desto mere skriver jeg. Så konklusionen er, at jeg har det godt.

Diagnostisk Laparoskopi er andre fremmedord. De beskriver det indgreb lægerne på Skejby vil sende mig igennem. Men senere. For lige nu er jeg i USA, så jeg vil tage ud og nyde "Guds eget land" og de mange fremmedord...

3 Comments:

At 9:12 AM, Blogger Unknown said...

Dejligt at høre at du har det så godt at du helt glemmer at skrive/eller ikke har brug for det.
Jeg håber du har en fantastisk tur.

cs

 
At 7:28 PM, Blogger QVINDEN said...

Dejligt at høre fra dig.

 
At 9:01 PM, Blogger Kryoglobulinæmipatient said...

Hej søde
Det er længe siden. Fik lige lyst til at kigge forbi for at se hvordan det går.
Kan se at du går i adoptionstanker, men ikke hvor langt i er... Håber snart I får en afklaring.

Knus
Pernille (morpige)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger