Thursday, October 11, 2007

Amocca Leth?

Jeg ved det godt, jeg ved det godt... Der sker ikke en skid her i kaffebaren... Støvet ligger tykt på bordene og kaffemaskinerne har ikke været i brug i ugevis...

Men jeg har travlt, ude i den der paralelle verden, som de kalder virkeligheden... Det viser sig, at det at blive husejer har frigjort min indre Flemming Leth... Så jeg har kastet mig over gør-det-selv projekter...

Det viser sig desværre, at mine ideer - som oftest - er større og bedre end mine evner... Men jeg gør det alligevel... Eller prøver ihvertfald...

Så lige nu er jeg både igang med at ombetrække spisestuestole og male mit sofabord... Men snart, det lover jeg, snart så åbner vi fryseren og dermed forhåbentlig også kaffebaren endnu engang...

Her er billeder af det ene af mine projekter - før og efter...

4 Comments:

At 9:24 AM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Det har sandelig pyntet, hvor er den bare fin!
Må man have lov at sige tillykke med svendestykket fr. Leth. ;-)

Kærlig hilsen Evi

 
At 8:29 PM, Blogger Freudika said...

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre mere om den der fryser :cute:

 
At 10:56 PM, Blogger Unknown said...

Flotte stole, der er gået en hel handyman gemt i dig......jeg glæder mig også til du begynder af afrime fryseren "fnis"

 
At 11:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej Amocca,

Ja, hold da op for en gør-det-selv kvinde du er blevet! Elsker også selv alle ideerne, men bliver desværre for hurtig utålmodig - så godt gået!

Glæder mig til at høre mere om fryseren og de små igloæg. Men ja, man ved jo godt hvad sådan en gennemgang af en fryser bringer af tanker og diverse..

KH
Sechen

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger