Wednesday, August 09, 2006

Stilhed før storm?

Jeg er ganske skamfuld over den manglende aktivitet herinde, det er jeg virkelig. Jeg ville virkelig så gerne skrive en masse intelligente indlæg, men det er så som så med intelligensen... eller i hvertfald med indlæggene...

Jeg håber, at det blot er stilhed før storm, for der er mange ting der stadig skal ud, det er jeg sikker på. Men der er ret stille i hovedet lige for tiden...

Eller måske er det ikke stilhed før storm, måske befinder jeg mig i virkeligheden midt i orkanens øje?


Der, hvor alt går i stå og man tager det dybe suk af lettelse over at det er ovre, at man overlevede og ting kan vænne tilbage til normalen... For er kort øjeblik efter at finde ud af, at glæden var for tidlig, for stormen vender tilbage med fuld styrke...

Måske skulle man blive i sikkerhedsrummene lidt endnu, til vi er helt sikre på at det er ovre...

4 Comments:

At 9:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Måske er stormen ovre og du er videre til noget andet? men det kan man jo osse skrive om her, ikke?

 
At 10:12 AM, Blogger Spirren said...

Hvis og når stormen vender tilbage, står du fornyet med fuld styrke til endnu en gang at komme igennem den, det ved jeg.....

 
At 9:58 AM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Du skal skrive, når du føler trang til det og ellers bare nyde stilheden i hovedet.Vi glemmer dig ikke, fordi du holder pause fra bloggen. Jeg håber det er fordi du har mere givende ting at tage dig til. :-)

Kærlig hilsen Evi

 
At 11:00 PM, Anonymous Chimney Cleaning Springfield said...

Grreat post thank you

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger