Monday, October 10, 2005

Overspringshandling

Ok, jeg skal være den første til at indrømme det... dette indlæg er en klokkeklar overspringshandling. Jeg burde læse til eksamen, men jeg vil ikke.... jeg gider ikke... sig at jeg ikke behøver... please? sig det nu...

Igår fandt jeg en hidtil ukendt trang til at vaske gulvet i kontoret, istedet for at læse systemarkitektur. Idag har jeg fundet utallige ting interessante, såsom at overveje at tage opvasken, gøre rent på badeværelset, købe ind, gå i genbrugscontaineren med reklamer... Og senest, en ubændig trang til at opdatere min blog med dette latterlige indlæg om ingenting... alt andet faktisk, end at læse erhvervsøkonomi.
Og jeg er villig til at sætte en femmer på, at jeg en af de nærmeste dage vil opdage en hidtil ukendt evne for sortering af tøj istedet for at læse webprogrammering...

Nogen der kan give mig et ordentlig los i røven?

Nå, men kryds fingre for mig de næste tre dage, da jeg har tre eksaminer i rap, tirsdag, onsdag og torsdag...

Jeg springer videre...

Labels:

12 Comments:

At 3:39 PM, Anonymous Anonymous said...

Puha. Der er da noget i vejen, når rengøring føles interessant. Hvad med det der webprogrammering - kan du ikke bruge det på din blog, så det osse bliver sjovt?

Pøj pøj herfra

 
At 3:41 PM, Blogger Freudika said...

Overspringshandlinger er gode ... mens de står på ... mindre gode når man står til eksamen ...

Den særeste ting jeg endnu har hørt om at én har fundet på, for at slippe for eksamensforberedelser var at NU skulle hans tastatur rengøres - så han pillede nøjsommeligt alle tasterne af sit tastatur og rengjorde dem en for en ...

NÅ det var ikke ideer til flere overspringshandlnger du efterlyste vel? ... det var en los i måsen ... ok ... *los* "kan du så se at komme igang Amocca!"

 
At 3:41 PM, Blogger soesterlystig said...

Ingen los herfra - men du er da velkommen hjemme hos os hvis du har brug for flere overspringshandlinger... jeg kan nævne op til flere aktiviteter, der trænger til at blive sat i gang i vores domicil!:-)

 
At 4:12 PM, Blogger GitteK said...

jeg kender det! ALT alt for godt!
-ta´nu bare idag, hvor jeg pga. inseminationen pjækkede, og burde ha´læst og læst...for ikke at tale om at ha´startet på en skide rapport!?

eeeeeeeej, og det er bare så træls når eftermiddagen er ved at være gået
ÆV

 
At 5:00 PM, Blogger Spirren said...

Amocca hvad laver du her på din blog, se så lige at komme i sving:-)

Held og lykke ....

 
At 5:16 PM, Blogger Pia said...

Kan man bestille en gang vinduespudsning i Silkeborg? Jeg hader at pudse vinduer.....

Kan du så komme i gang.

Knus
Pia

 
At 6:15 PM, Blogger Mira said...

hehe, det lyder ligesom mig da jeg læste.....Utroligt så interessant rengøring kan blive når man burde læse til eksamen.

 
At 6:36 PM, Anonymous Anonymous said...

Ej altså, vi er ved at flytte og jeg har lige smidt noget der ligner 7 tons noter ud. Det lyder som mit tidligere studie, eller i hvert fald lignende, så jeg kunne da godt lige have sendt en container noter :o) Pøj pøj!

 
At 7:26 PM, Blogger Lene said...

Held og lykke til eksamen i denne uge, jeg krydser arme og ben:-)
knus!

 
At 10:43 PM, Anonymous Anonymous said...

...hmm kender problemet efter 6 år på uni... i århus.
Jeg kaldte det sokkesorteringssyndromet - en ubærlig trang til at sorterer sokker efter hvor slidte de er : )
sygeligt!

Derefter fulgte studieskiftsyndromet med reelle tudeture og noget, der grænsede til nervesammenbrud over lige præcis det studie jeg nu havde valgt på det naturvidenskabelige fakultet - musikhistorie var da langt mere oplagt og givende for sådan én som mig - det rene vanvid!

Endelig fulgte erkendelsen af at bøger ikke læste sig selv, og examner desværre havde en tendens til at blive ved med at dukke op indtil de var bestået, og dette cirkus ikke var værd at opleve én eneste gang til... eller hva' siger du???

Se nu bare at få det overstået - og husk at alt over 6 er spild af tid!

 
At 7:01 AM, Blogger GitteK said...

Så er det tirsdag. og krydseriet fra randers er hermed sat i gang

 
At 12:58 PM, Blogger Signe og Jan said...

Held og lykke., (Kan rigtig godt huske den pludselig facination af at vande blomster.)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger