Tuesday, September 27, 2005

Gruble, gruble...

Mange tak for jeres mange kommentarer, gode råd, erfaringer og trøstebeskeder...

Jeg er desværre ikke nået nærmere en beslutning endnu, men det har været godt, at høre hvad I synes alligevel...

Til syvende og sidst er beslutningen dog vores. Manden er helt klar på, at han synes scenarie 1 er løsningen, så vi kan få en form for afslutning på det her - på den ene eller den anden måde...

Jeg er stadig ikke afklaret, men det kommer nok. Indtil da, grubler jeg videre...

8 Comments:

At 5:51 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Anna
Ville det være en løsning at få en rugemor til jeres befrugtede æg?
Ville du kunne leve med, at dit æg voksede i en anden kvindes mave, til du holdte barnet i dine arme?
Måske var det en løsning?
knus
Gia

 
At 5:59 PM, Blogger Amocca said...

Nej, det ville desværre ikke være en løsning (udover at det også er forbudt i danmark)...

Jeg er sådan set ligeglad med generne på barnet - om det er mine eller en andens - derfor vil adoption jo ligge lige for...

Problemet er de afsavn der følger med. Jeg har skrevet om det tidligere - og for ikke at gentage mig selv alt for mange gange... er her et link:
http://amocca.blogspot.com/2005/07/fornuft-og-flelse.html

 
At 6:00 PM, Blogger Amocca said...

hmmmm som ikke virker... nå, hvis du kopierer det op i adresselinjen kan du se det ...

ellers ligger det også i arkiverne under juli måned...

Tak for knuset
Amocca

 
At 8:14 AM, Blogger Spirren said...

God tænketid søde...

 
At 9:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Man kan jo nå at ombestemme sig mange gange inden slaget skal stå. Prøv at give dig selv noget fred! Hvis du kan, altså ;-)

 
At 9:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Hold ud - vil støtte jer fuldt ud i enhver beslutning I ta'r!!

Knus fra os!!

 
At 6:46 PM, Blogger Uden Relevans said...

Jeg håber det bedste...ord er overflødige.

 
At 5:08 PM, Blogger Mira said...

Håber du finder en løsning, det er godt nok noget af et dilemma du er ude i.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger