Monday, July 25, 2005

Monday Monday

Hvor bizart er det, at jeg indtil videre altid er kommet igennem til Skejby kl. 10.07, når det er tid til at ringe? Indtil 10.07 får jeg blot: dut dut dut dut ... optaget konstant. Og netop som jeg er ved at blive vanvittig, når jeg har trykket genkald i 7 minutter, så går den igennem: duuuut duuuuut....

Nå, men hvorom alting er, så havde de sgq plads! Yiiiihaaa.... Så vi er med!

Og det bedste af det hele? Jeg starter næsespray d. 13. august og skal dermed scannes d. 25. august. Det vil sige, at jeg er færdig med nedregulering og i gang med optur når jeg starter mit nye studie. Det er jeg super glad for, da jeg ikke er den store fan af min egen personlighed på nedregulering... og derfor gerne ville slippe for, at det var denne personlighed, dette alter ego, mine nye medstuderende mødte som den første - før de mødte mit sande jeg ;o)

og her til sidst, har vi fælles sang (i en let revideret udgave) med den passende navngivede gruppe: "The Mamas & The Papas"

Monday, Monday, so good to me
Monday mornin', it was all I hoped it would be
Oh Monday mornin', Monday mornin' couldn't guarantee
That Monday mornin', the one Skejby would pick would be me

Monday, Monday, can't trust that day
Monday, Monday, sometimes it just turns out that way
Oh Monday mornin' you gave me no warnin' of what was to be
Oh Monday, Monday, I am so happy, that Skejby picked me

12 Comments:

At 10:39 AM, Blogger Spirren said...

Fedt søde, så er det op på hesten igen :-)

Knus

 
At 10:45 AM, Blogger Amocca said...

hej du - er du på msn?

 
At 10:52 AM, Anonymous Anonymous said...

Tillykke!

 
At 11:01 AM, Blogger Mira said...

Fedt!!! Tillykke med det :-)

 
At 11:17 AM, Blogger GitteK said...

juttelihut!!!!

Så fedt så fedt så fedt!!!!

 
At 11:41 AM, Blogger HBT said...

Jubiiiiiiiiiiiiiii Amocca hvor er det en god nyhed på en regnvejrsgrå mandag.

Håber det er sidste forsøg i skal gennemgå søde.

Knus

 
At 12:00 PM, Blogger Solsikke said...

Cool! Rigtig mange gange tillykke med det - og dejligt, at det passer med studiestart!

 
At 2:15 PM, Blogger Lene said...

Hvor godt! Tillykke!
Må man spørge hvilket studie du skal påbegynde??

Knus

 
At 4:36 PM, Blogger Freudika said...

Det er så godt så godt så godt så godt :-D

 
At 5:28 PM, Blogger Amocca said...

Det må man da gerne Lene.

Jeg blev færdig som bachelor i kommunikation og engelsk i juni måned (se arkiverne, indlæg: "Så kan de lære det")

Og nu påbegynder jeg min kandidatgrad i IT, kommunikation og organisation.

Amocca

 
At 5:37 PM, Anonymous Anonymous said...

Søde dejlige pige
Det er virkelig den bedste nyhed i lang lang tid - nu har det altså bare at fortsætte, tak!
Knuzer

 
At 8:34 AM, Anonymous Anonymous said...

Forrygende Amocca - så er det derudaf igen....

Jeg krydser alt jeg kan for jer...

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger