Tuesday, October 11, 2005

Eksamen

Så blev første eksamen overstået med bravour (det er kun bestået / ikke bestået, så karakterer kan jeg ikke give jer)... Nemt og smertefrit, med masser af ros fra eksaminator om min mangel på nervøsitet, rolige stemmeleje og flotte præsentation ... (huh? taler du om mig? hehe)

Hvis det går så nemt med de to andre, så skal jeg ikke klage mig...

Så blev det onsdag og tid til erhvervsøkonomi, og på trods af, at jeg trak et af de emner jeg allermindst ville op i, så bestod jeg alligevel uden de store kvaler... så jeg klager ikke. :o)

Og vi opdaterer igen... Med endnu et fint resultat, så nu er jeg færdig med de mundtlige eksaminer og kan koncentrere mig om at skrive projekt.

Og så kan vi vist heller ikke koge mere suppe på dette indlæg ;-)

Labels:

20 Comments:

At 2:10 PM, Blogger soesterlystig said...

Teløkke!:-)

 
At 2:47 PM, Blogger Monja said...

Tillykke! så skadede dine overspringshandlinger altså ikke :-)

 
At 3:01 PM, Blogger Spirren said...

Way to go Amocca, du kan barer det der, og du fortjener om noget at består alle fire eksamener.

Knus

 
At 3:26 PM, Blogger Freudika said...

Tillykke :-)

 
At 3:37 PM, Anonymous Anonymous said...

tillykke, krydser finger for at det går mindst lige så godt til de to næste.
knus

 
At 3:39 PM, Blogger Unknown said...

Fantastisk dejligt - jeg glæder mig til fest i kaffebaren når de andre r klaret på samme flotte vis også ;)
PUK

 
At 3:49 PM, Blogger GitteK said...

wohoooo!

 
At 6:45 PM, Blogger Mira said...

Skide godt gået, tilykke med det!

 
At 7:08 PM, Blogger HBT said...

Tillykke med det - og held og lykke med de sidste 2

 
At 9:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Skide godt gået. Måske vaar det dine overspringshandlinger, som fjernede al nervøsitet? I hvert fald klarede du det jo rigtig flot.

 
At 10:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Jaaah! og et stort tillykke
Knuzer fra Mutti

 
At 11:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Godt gået!

 
At 12:32 PM, Blogger Spirren said...

Nu skulle du da være færdig i dag !

 
At 3:20 PM, Blogger HBT said...

Tillykke med at erhversøkonomien også er bestået.

Knus

 
At 9:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej A.
Tillykke med de flotte præstationer. Du skal nok klare den torsdag. Vi krydser fingre!
Knus fra Trine

 
At 1:57 PM, Blogger Spirren said...

Yes Yes Yes way to go AMOCCA

 
At 2:15 PM, Blogger Unknown said...

Projekt... Skal vi så slet ikke holde fest i kaffebaren? ØV. Jeg havde ellers lige glædet mig til at skulle ud og købe værtindegave ;)
Tillykke, du er sgu sej!
PUK

 
At 2:59 PM, Blogger HBT said...

Tillykke endnu en gang. Held og lykke med projektskrivningen.

 
At 3:01 PM, Blogger Amocca said...

først fest om en uge puk ;o) så du kan godt begynde at rode i skabet efter de fine gevandter....

men nu skal det her projekt lige skrives først - og hvor gerne jeg end ville have dte, så skriver nok desværre ikke sig selv

 
At 9:31 PM, Blogger Unknown said...

Jamen, jeg er ikke hjemme der! :( Åhhh øv... Er det nok hvis jeg fester med i tankerne - jeg skal på efterårsferie i det dersens sommerhus uden netforbindelse...
Men jeg kommer hjem lige i tide til at grine af jeres tømmermænd ;)
PUK

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger