Thursday, July 21, 2005

Hvor er Plet?

Når man tænker på, at jeg forventer min mens imorgen eller i overmorgen, så har jeg det forbavsende godt. Og det er da lidt irriterende. Ingen maveonde, ingen renden på toilettet og mærkeligst af alt: ingen pletteri.... Faktisk ingen tegn på overhængende besøg af mens... Mystisk!

I en anden tid, et andet liv, var jeg måske nok begyndt at håbe på, at miraklet var sket, at mens ville holde sig væk. Men den tid er længst ovre. Jeg ved, at jeg ikke er gravid, det ved jeg med mere sikkerhed end jeg ved at solen vil stå op imorgen.

Så alt dette efterlader mig med, er en let irritation over min egen krop og et spørgsmål: Hvor er Plet?

9 Comments:

At 7:41 PM, Blogger GitteK said...

Vi har bogen, hvis du skulle få lyst til at komme og lede...

*tsktsk* sig det ikke til nogen....men han er altså i... ej jeg siger det ikke!

 
At 9:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Altså en tissepind hjælper jo....

 
At 10:36 PM, Blogger Spirren said...

Mon ikke Plet går sine egne veje !

Knus

 
At 12:07 AM, Blogger Amocca said...

rikke - har ski ikke tissepinde i huset længere...

men hvis den ikke er kommet søndag så køber jeg een - vil have lov at ringe mandag

amocca

 
At 2:12 AM, Blogger Freudika said...

Åhh Amocca ... en cykel tar jo den tid en cykel skal ta ... og jo mere man sys man har brug for at "styre" den ... desto mere synes sådan en cykel at ha sit eget liv ...

Jeg tror truslen om en tissepind kan få den ud af busken.

 
At 9:01 AM, Anonymous Anonymous said...

Det kan være at der er nok at tisse på en ispind. De er osse billigere :-)

 
At 9:15 AM, Blogger soesterlystig said...

eller bare en simpel gren...?

 
At 11:03 AM, Blogger Amocca said...

hahahahaha skiderikker

 
At 11:43 AM, Blogger GitteK said...

måske det er nok at tisse i en kop, nåja og en vatpind har man jo altid på badeværelset


P.S Husk at det skal være mandens tandkrus...!

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger