Wednesday, August 31, 2005

I dag er det den 31. august

Idag er det den 31. august.

Idag er det præcis et år siden, jeg stod i den mørke atomkælder under kommunehospitalet og hørte en ukendt mand udtale ordene: "Du bliver aldrig gravid naturligt".

Idag er det præcis et år siden, jeg fik at vide at jeg var uduelig, ikke virkede, en fiasko som kvinde.

Idag er det præcis et år siden, jeg røg ind i den største krise jeg nogensinde har været i, i mit liv.

Idag er det præcis et år siden, min verden væltede af sin akse og alt blev helt forkert.

Idag er det den 31. august.

7 Comments:

At 5:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Ja, det var en rædsom besked at få - og så på den måde!!! Det har været et frygteligt år for dig, men jeg håber, at du bliver gravid med det forsøg, du er i gang med nu.

Og årsdagen for sådan en traumatisk oplevelse kan godt være sej at komme igennem (og dagene op til), men i morgen er du på den anden side af denne dumme dag og forhåbentlig lysner det forude.

Mange tanker til dig
Tina

 
At 6:09 PM, Blogger GitteK said...

Men det er også præcis et år siden du vågnede og som Fru G. ved siden af den mand der skal være far til jeres børn!

Et år går egentlig ret hurtigt...
Om et år vil du sikkert vågne op (midt om natten) til et skrigende vidunder (eller 2) eller også vil du om år atå tidligt op for at rende ud på toilettet og brække dig!

Beskeden du har fået er sgu rædsom, og jeg kan godt forstå det ikke er positive tanker du får når du tænker tilbage.
Husk på at enhver rejse starer med blot et skridt, og du er allerede godt på vej er jeg sikker på!

Kram til dig!

 
At 6:09 PM, Blogger GitteK said...

2 år siden....

 
At 6:15 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg kunne ikke sige det bedre end Gitte allerede har gjort.

Pludseligt en dag er det hele overstået og du vil have svært ved at huske hvor slemt du egentligt havde det den 31. august 2004. Det håber jeg i hvert fald.

 
At 6:22 PM, Blogger HBT said...

Kram til dig på denne dumme dag i forhold til behandlingen. For det er sku en svær kamel at sluge.

Håber humøret bliver bedre i morgen når denne dag så er overstået.

Knus

 
At 6:29 PM, Blogger Amocca said...

tak skal i have piger - jeg har været i et muggent humør i dag - hvilket uden tyvivl hænger sammen med datoen...

Men imorgen er det bedre, det ved jeg..

Krammer til jer

 
At 7:38 PM, Blogger Mira said...

En af de trælse mærkedage..... føler med dig!!!

Som du eller en eller anden har sagt før: jeg tror der er mange af os som sidste år ved denne tid var på sygehusene rundt omkring for at få lavet diverse undersøgelser. Jeg husker ikke datoerne så specifikt for i mit tilfælde er der ikke faldet nogen "dom"....endnu....

Når jeg sidder i venteværelset på klinikken tager jeg ofte mig selv i at tænke; er det mon en af jer bloggere jeg sidder og venter sammen med....

Vi er, selvom vi allesammen har forskellige diagnoser og problemer, ikke alene....og ja jeg ved det er en ringe trøst!!!

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger