Tuesday, June 28, 2005

Træt og trist

Jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle jer. Der sker intet i mit liv. Og vi kom ikke med. Det hjælper ikke på mangelen på interessante indlæg.

Jeg er så utrolig træt af det hele, jeg føler mig gammel og bitter og uretfærdigt behandlet. Ikke fordi vi blev afvist, men fordi vi står i den situation vi gør... Jeg gider ikke mere! Hvorfor skal det være sådan her? Hvorfor skal det være så svært? Hvorfor skal det være så hårdt?

Jeg har bare lyst til at sidde her og tude... Men det hjælper jo ingenting. Jeg har lyst til at skrige min bitterhed ud... Men det hjælper jo ingenting... Jeg har lyst til at slå om mig og sparke til alting... Men det hjælper jo ingenting.

Ingenting hjælper. Det kan også være lige meget, jeg er alt for træt og trist....

5 Comments:

At 11:39 PM, Blogger Spirren said...

Søde dig, måske skal de hele bare være trist for en stund !

Knus M.S

 
At 8:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej A - det er sq ikke fair... Men jeg ved du nok skal komme op igen!

 
At 8:55 AM, Blogger HBT said...

Jamen kære Amocca da - det er jo som taget ud af min blog.

Og jo en tude tur hjælper - jeg tog mig en ordentlig en i aftes så det faktisk endte med at jeg tudede mig i søvn og i dag er mange af bekymringerne væk igen - jeg havde faktisk nøjagtig de samme tanker som du.

Så tud bare lidt - det lindrer faktisk en smule.

Knus

 
At 11:30 AM, Anonymous Anonymous said...

Bare der var et eller andet man kunne sige, der kunne opmuntre lidt. Men når man har det så slemt som du har det lige nu, er det som om man aldrig kan blive en almindelig glad pige igen.

Det hjælper ikke en skid, hvis jeg forsikrer dig om et der ER lys forenden af tunnelen et eller andet sted og du VIL blive en glad pige igen? Nej, vel? Så er der kun tilbage at anbefale chokolade og rødvin i store mængder...

Tænker på dig. Stort knus herfra

 
At 12:44 PM, Blogger Mira said...

Håber du snart får det bedre Amocca.

Stor knuser herfra

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger