Thursday, July 21, 2005

Telefontid

Nu nærmer sig endnu engang tiden hvor vi skal til at ringe ind - forventer mens fredag eller lørdag. Det er jo fordelen ved at have en kort cyklus. Men jeg nærer ingen forhåbninger om, at vi kommer med.

Skejby har nemlig fået en ny læge og vist også nogle nye sygeplejersker, grundet barsel. Dette gør, at de i øjeblikket kun tager 1 en om dagen til behandling. Så man skal eddermame være heldig for at være den ene - den første der ringer ind den dag. Og er der en en uafviselig samme dag - ja så er der jo slet ingen grund til at ringe ind overhovedet... *suk*

Men det er der jo ikke noget at gøre ved. Og bliver vi afvist denne gang er vi da i det mindste uafviselige næste gang, i august måned.

9 Comments:

At 12:49 PM, Anonymous Anonymous said...

1 om dagen???? Så har de i hvert fald ikke travlt! Jeg håber nu på at det bliver dig!

 
At 12:52 PM, Blogger Monja said...

Jeg håber også det bliver dig. Det skal det bare blive.

Knus Monja

 
At 12:57 PM, Blogger GitteK said...

1!!!! EN!!!!!
Kan man ikke gøre et eller andet???
frit-sygehusvalg-et-ellerandet-noget????

 
At 1:46 PM, Blogger Amocca said...

Jeg ved ikke lige mht frit sygehusvalg i forbindelse med fertilitetsbehandling?

Ydermere er der jo ikke rigtigt nogen alternativer i århus ved offentlig ivf!

Amocca

 
At 2:21 PM, Blogger Freudika said...

En om dagen!?!? Det er jo skræmmende lidt ... men jo der er grund til at ringe ... du skal jo ha din afvisning - så du er uafviselig i næste måned ... og så er det jo skrevet så mange gange i disse blogs - og alle andre steder jeg læser på nettet om fertilitetsbehandling: miraklernes tid er ikke forbi ... så den ene kan jo lisså godt være dig som alle mulige andre.

 
At 5:17 PM, Blogger HBT said...

Ja 1 om dagen det er godt nok ikke mange. Pu ha - det kan da ikke passe at selvom der er kommet nye folk så burde de skulle kunne magte mere.

Håber i kommer med

 
At 6:55 PM, Blogger Amocca said...

Jeg har fået det at vide af en af sygeplejerskene derude, så jeg går desværre ud fra, at det er rigtigt nok ...

AMocca

 
At 11:57 AM, Anonymous Anonymous said...

Amocca

Det er da en køn "bekendt" du har dig der.....
I ugerne 28,29 og 30 bliver der taget 15 ivf-par ind per uge, det er 3 om dagen! og i de andre uger bliver der taget 23 ivf-par ind. Hvor søren hun har den oplysning fra, ved jeg ikke, men måske skulle hun tænke sig om, før hun begynder at sprede panik.

PiaB

 
At 4:30 PM, Blogger Amocca said...

Hej Pia

Jeg tror absolut det passede da hun sagde det - det var da jeg blev afvist sidste gang - så det er altså en måned siden. Følte nu ikke, at hun spredte panik... Mere at hun gav mig en grund til afvisningen i sidste måned...

Amocca

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger