Wednesday, June 01, 2005

Forræderiske krop 1 - Amocca 0

Jep, den vandt over mig endnu engang. Mens er kommet idag, og bare for at føje spot til skade kom den full blow med det samme og uden det sædvanlige 3-dages pletteri :( møgkrop! Jeg har den mistænkt for at være betalt af tampax bag min ryg....


Hvorfor kunne den da ikke bare for en enkelt gangs skyld tage sig sammen og arbejde med mig istedetfor imod mig? Er der nogen af jer kloge kvinder der kan svare på det?

Føler mig næsten fristet til at finde joggingbusken frem igen....

7 Comments:

At 8:52 AM, Blogger soesterlystig said...

NEEEEJ!!! Ikke joggingbusken for Guds skyld... Jeg kan ikke svare, for som du kan se ovre hos mig, gør min krop det samme. Der er åbenbart tale om en konspiration her - måske sponsoret af Tampax??
Men vi kan råbe PIS i kor???

 
At 9:02 AM, Blogger GitteK said...

Enig med Søs!!!
Ikke joggingbusken, pleeeease, sommeren er pt. trist nok i sig selv!

ØV øv og atter øv...
KNUS!!!

 
At 9:08 AM, Blogger Mira said...

ØV Amocca. Jeg begynder at få en mistanke om at min krop også er sponsoreret af et firma der sælger hygiejne artikler til kvinder.
Man ku' jo lave en udregning over udgifterne til diverse af sådanne hygiejne artikler spenderet i årenes løb (og dermed profitten for diverse firmaer), det er måske noget for dig? Jeg er sikker på at beløbet er svimlende.
Sjovt Tampax billede i øvrigt :-)

 
At 10:51 AM, Blogger Spirren said...

Hmn det var jo ikke aftalen vel Amoccas menstration.

Øv og piiiiiis Amocca.

Skriv som bar faen, så vi kan holde den jogginbusk væk sammen...
Vi vil ikke have den inden for dørene vel.

Sender dig et kæmpe trøstekram....

 
At 12:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Åh for hulen da osse. Hvem fanden opfandt klinikkernes sommerferie??? Og kvindens cyklus for den sags skyld ???

 
At 5:21 PM, Blogger HBT said...

Det er da utroligt amocca - hvorfor kunne du ikke få lov at bestemme over din krop. Det kunne godt tyde på at den er blevet bestukket at fx. tampax.

Ævvvvvvvvvvvvv altså at den ikke kunne vente.

Håber du kan holde dig væk fra joggingbusken.

Knus

 
At 5:44 PM, Blogger Amocca said...

lad os alle (der har grund til det) råbe pis i kor :(

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger