Tuesday, May 31, 2005

Prøvebillede

Jeg er endelig færdig med min forbistrede opgave, den blev afleveret i morges kl 10, og nu skal jeg ikke tænke på den igen, før jeg skal op og forsvare den engang i slutningen af juni måned.

På grund af førnævnte forbistrede opgave, har jeg forsømt min blog noget i den sidste tid - da jeg har været ret presset tidsmæssigt. Jeg blev dog færdig - gudsketakoglov. Og nu, i dag, hvor jeg har haft masser af tid og mulighed for helt og holdent at hellige mig min elskede blog.... Ja, så står min hjerne på prøvebillede.... ikke et eneste forslag til interessante indlæg har den haft - jeg er ret skuffet over det!

Men nu vi taler om prøvebillede, kan jeg fortælle jer, at vi her i huset lider af "teknisk uheld"... Først brændte jeg mikroovnen af, (ups! Hvem kunne vide, at man ikke må tænde en mikroovn, uden at der er noget i den?) og idag afgik min mands computer ved døden... Typisk!

Jeg håber, at morgendagen bringer spændende indlæg og teknisk snilde...

10 Comments:

At 8:21 AM, Anonymous Anonymous said...

Du må surfe lidt rundt, så skal du nok finde noget der inspirerer :) Vi skal nok vente tålmodigt på dig.

 
At 8:48 AM, Blogger GitteK said...

Good to have you back!

Knus Gitte (med eksamenshjerne, eém dag endnu!)

 
At 8:59 AM, Blogger Solsikke said...

Hej Amocca

Kæmpe meget tillykke med afleveringen. Det er bare skønt at have overstået!

Knus,
Solsikke (der stadig kan huske lettelsen efter sin egen aflevering)

 
At 6:02 PM, Blogger HBT said...

Skøøøøønt at du nu har tid til bloggen igen. Det må være super dejligt at prøven er afleveret nu.

Knus

 
At 7:49 PM, Blogger Mira said...

Tillykke med afleveringen. Det er altid en go' fornemmelse af få det overstået :-) (Selvom jeg nu altid plejede at lide af kronisk dårlig samvittighed nogle dage efter. Du ved det der med at man synes der er et eller andet man burde huske at gøre)

 
At 8:58 PM, Blogger soesterlystig said...

Venter.......................................................................................!

 
At 8:58 PM, Blogger soesterlystig said...

Venter.......................................................................................!

 
At 8:58 PM, Blogger soesterlystig said...

og tillykke:-)

 
At 10:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Æv, jeg kan ikke holde hyletonen ud længere! Kan vi så få noget underholdning eller noget sne???

 
At 10:59 PM, Blogger Amocca said...

hehe så meget for den fine indgangskommentar "Vi skal nok vente tålmodigt..." Yeah right.... det kan jeg se :P

Skiderikker hele bundtet :D

Amocca

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger