Tuesday, April 19, 2005

Lige hvad jeg stod og manglede

Jeg har modtaget et brev fra Århus Amt. Brevet gør mig opmærksom på, at jeg er gammel og dermed i risiko for livmoderhalskræft. Så hvis jeg venligst, som sædvanligt, vil kontakte min læge for at aftale en tid, til at få foretaget en livmoderhalskræftundersøgelse.

Juuuhuuuu! Endnu en gynækologisk undersøgelse, lige hvad jeg stod og manglede!



PS. Er i klar over hvilke bizarre sider man kan ende på, hvis man søger på ordet "speculum" på Google? Jeg er helt chokeret!

7 Comments:

At 2:10 PM, Blogger soesterlystig said...

Uuuh nej, hvordan kom du dog på den idé Amocca - har du for meget tid på hænderne;-) Jeg tror jeg springer over denne gang... men hvor bliver den der dobbelt latte egentlig af?

 
At 2:56 PM, Anonymous Anonymous said...

En gang fra eller til i sadlen :-)

Det undrer ikke mig med de googlehits. Jeg fik engang virus og mange andre grimme sager (på min arbejds PC!) fordi jeg havde søgt på noget så uskyldigt som teddy bear. Nu bruger jeg ofte billedsøgningen for at luse det værste fra.

Jeg får iøvrigt også mange irriterende søgninger ind på min side. Folk er så perperse (og jeg er nok bornert)

 
At 3:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg vil iøvrigt ikke anbefale billedsøgningen i dette tilfælde!

 
At 3:11 PM, Blogger Amocca said...

nej billedsøgningen på dette ord er ikke behagelig ;)

Amocca

 
At 8:14 AM, Blogger GitteK said...

Hehe, man bliver jo nærmest nysgerrig...og så alligevel :o/

 
At 8:19 AM, Blogger GitteK said...

Ååååh nej! (skræmt Gitte) -nægter at tro at jeg gjorde det!!!
Yark, yark, yark!!!!

 
At 10:36 AM, Blogger Amocca said...

haha Gitte - så kan du lære det... du var jo blevet advaret!

Amocca

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger