Monday, April 18, 2005

Kaffebar

Som i kan se har jeg fået nyt design. Kaffedesign om man vil. Havde lidt kvaler med, hvorvidt kaffeshoppen Amokka ville lægge sag an, men jeg mente at en side om infertilitet i kaffefarver nok ikke var helt det samme som en kaffeside (i infertilitetsfarver?) og at forbrugerne nok ville finde den rigtige under alle omstændigheder....

Men nu er den her altså. Amoccas virtuelle kaffebar for infertile og andre mennesker. Velkommen til.



PS. Ved ikke hvem af os der hed det først ;)

7 Comments:

At 2:49 PM, Blogger soesterlystig said...

Vil gerne have en dobbelt latte, med ekstra koffein.... nåh nej... årh hva fanden stik mig den bare:-)

 
At 3:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Jeg vil gerne have en irish coffee double up. Skønne nye farver :-)

 
At 6:57 PM, Blogger Unknown said...

Tillykke med det flotte look.
Heldigvis føler jeg mig velkommen selvom jeg bare sidder og søber vand ;)
PUK

 
At 7:04 PM, Blogger HBT said...

Fint nyt design. Hvårdan ændrer man egentligt det?

Kan nemlig se vi er mange der har det design som jeg har.

Knus

 
At 9:45 PM, Blogger Amocca said...

du skal gå ind og ændre templaten. Men hvis du har lavet noget custom i html koden - som fx at indsætte dine egne links eller en counter, så skal du sørge for at kopiere det og sætte det ind i den nye template. For den gemmer ikke den slags...

men ellers er det meget meget nemt. Du trykker bare på ændre template og så viser den dig dem du kan vælge imellem....

Amocca

 
At 12:02 PM, Blogger GitteK said...

Årh hvor hyggeligt!
Kan man også få varm kakao???

 
At 1:02 PM, Blogger Mira said...

Flot design. Vi kan godt bruge en god kaffebar heromkring selvom den er virtuel :-)
En cafe latte til mig tak....

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger