Monday, March 07, 2005

Lettere forvirret????

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har tydeligvis været lettere forvirret, da jeg skrev det sidste indlæg i bloggen... For nu da jeg læser det igen, kan jeg se at jeg har skrevet at jeg tager menopur insprøjtninger!!?? Det passer altså ikke! Jeg får puregon indsprøjtninger- 100 enheder hver dag - jeg har rettet det nu... Ved ikke liiiiige hvorfor jeg skrev det... Men sjovt nok prøvede jeg også igår, at bilde min moster ind at jeg tog menopur indsprøjtninger...

Og med hensyn til ovennævnte PUREGON (!) indsprøjtniger, kan jeg sige at indtil videre går det bare fino bambino. Jeg har ikke haft nogen problemer med at stikke mig selv overhovedet, og jeg har heller ingen bivirkninger... andet end en smule ømhed lige efter at jeg har sprøjtet det ind... så jeg skal ikke klage...

På fredag skal jeg scannes - det bliver spændende... så skal vi se om der er gang i ægbasserne ....

1 Comments:

At 7:08 AM, Blogger Spirren said...

Dejligt Amocca

Jeg krydser for nolge guldæg på Fredag....

Knus M.S

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger