Saturday, February 19, 2005

Status på uge 1 på hormoner

Så blev det lørdag og første uge som røgfri og på hormoner er overstået. Det går fint nok uden cigaretterne, selvom det ikke er det fedeste jeg har været med til, men dette indlæg skal handle om hormoner, så ikke mere snak om rygning eller mangel på samme.

Hovedpinen fra dag 1 på næsespray har ikke vist sig igen, så den har jeg bedømt var mere influenzarelateret end hormonrelateret. Generelt har jeg ikke de store gener af næsesprayen. En smule næseblod engang imellem når jeg pudser næse og så lidt humørsvingninger *rødme rødme*

I videnskabens navn har jeg noteret mig mine største udsving og vil her dele dem med jer. Dette er selvfølgelig kun af rent forskningsmæssig interesse, hvis der nu skulle være enkelte læsere der mangler denne form for information til en evt. afhandling om hormonelle reaktioner!

Udsving nr. 1: Galde. Vi har fået ny bil. Det er en mercedes. Den har automatgear. Dette vidste jeg da vi købte den. Efter første tur i den var jeg så rasende, at min mand foreslog at sælge den efter at jeg havde overfuset ham pga det åndssvage automatgear... (Undskyld skat!)

Udsving nr. 2: Galde. Jeg har ødelagt et par cowboybukser ude på mit arbejde. Jeg kom til at skære hul i låret på dem med en hobbykniv. Det er flere måneder siden. Jeg har købt et par nye cowboybukser og havde dem på på arbejde i torsdags. Min souschef spurgte om jeg ikke var bekymret for at bruge mine nye bukser på job - hvis de nu skulle blive ødelagte. *Klik* - og jeg kortsluttede. En 5 minutters tirade om ødelagte cowboybukser senere, så min stakkels chef helt forkert ud i hovedet. (Undskyld Jonas!)

Udsving nr. 3: Generelt grådlabil. Tuder over alt. Boligprogrammer, nyheder, tegnefilm, alt! Den mindste smule trist, sødt, rørende, sørgeligt... så starter vandet...

Udsving nr. 4: Hysteri. (Dette er mit pies de resistance) Var i Bilka. Havde snuppet en kundevogn udenfor. Turen fra parkeringspladsen ned til indgangssluserne havde været som en kamp med en galsindet ko, fordi vognen ikke ville køre lige. Vel indenfor indgangsslusen kører vognen megasidelæns og torpederer et podie med striktrøjer. Jeg får et hysterisk anfald - sparker til vognen, til podiet og begynder at græde (Piiiiiiiiiiiiinligt). (Undskyld alle i Bilkas dametøjsafdeling og kundeservice der var vidne til miseren!)

Ret syret at sådan en lille næsespray kan ændre så meget!

Labels: ,

2 Comments:

At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Ja, det er noget djævelsk stas der er i den lille spray.

Bagefter vil du heldigvis bare grine af det :)

Knus Rikke

 
At 10:29 AM, Blogger soesterlystig said...

Jeg kan i hvert fald ikke lade være med at grine lidt he..he..
Tak for et godt grin Amocca - jeg trængte til det i dag!
knus Søs

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger