Saturday, March 05, 2005

Alle gode gange 3...

Dagens tal er 3! Det er 3 uger siden jeg startede på hormoner, det er 3 uger siden jeg holdt op med at ryge og det er 3. dagen jeg stikker mig selv...

De kloge siger at bivirkningerne fra nedreguleringen stopper når man begynder på opturen, om det er rigtigt ved jeg ikke... kan ihvertfald fortælle at hedeturene ikke er holdt op endnu...

Læste lige i indstikfolderen, for at se hvilke bivirkninger jeg så kunne forvente af indsprøjtningerne, men det ser umiddelbart ikke så slemt ud:

Puregon mulige bivirkninger:
Blå mærker
smerter
rødmen
hævelse
kløe
udslæt

Ok, de her nedenfor ser nok lidt slemmere ud - men jeg har jo ingen planer om at blive overstimuleret, så det tager jeg nu ikke så tungt ;)

mere alvorlige bivirkninger(ses oftest forbindelse med overstimulation):
mavesmerter
diarre
utilpashedforstørrelse af æggestokkene
væskeophobning i maven og/eller brystet
vægtøgning
blodpropper

2 Comments:

At 10:32 AM, Blogger GitteK said...

Nej altså, hvis du holder dig fra at blive overstimuleret, så er det sgi "piece of cake"

Håber det bedste for dig, hvornår er det nu liiige at du skal scannes?

 
At 10:44 PM, Blogger Amocca said...

indtil videre har det været piece of cake med insprøjtningerne... så 7-9-13 det er intet problem...

jeg skal scannes på fredag - det bliver spændende

amocca

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger