Tuesday, March 15, 2005

Scanning 2

Så blev det tid til scanning nummer to. Sidste gang var meget skuffende og jeg har været rædselsslagen for, at seancen med minus æg ville gentage sig... men heldigvis var det ikke tilfældet.

Der er nu 9 små påskeæg derinde. 4 i den ene æggestok, alle på 6 mm og 5 i den anden æggestok, 4 af dem på 7 mm og 1 på 10 mm. Til dem der ikke ved det, kan jeg sige at æggene gerne skal være omkring 20 mm før man tager dem ud, så de har altså lang vej endnu de små æggebasser.

Jeg er endnu engang blevet sat op i dosis og tog i dag 200 enheder puregon. Så skal jeg scannes igen på fredag.

Som et interessant kuriosum kan jeg nævne at jeg på nuværende tidspunkt har haft konsultationer hos samtlige af klinikkens læger, og at jeg har fået en ny læge ved hver eneste konsultation :)

Her til sidst er der lige et billede af mine små påskeæg

5 Comments:

At 8:02 AM, Anonymous Anonymous said...

Hermed en hurtig test om blogspot accepterer kommentarer i dag

 
At 8:03 AM, Anonymous Anonymous said...

Ok, det gik jo godt :) Så hermed min ritige kommentar:

Amocca; hastværk er jo lastværk. Jeg er sikker på at dine æg nok skal komme efter det.

Ting tager den tid, ting skal tage.
XXX'er til dig

 
At 12:00 PM, Blogger soesterlystig said...

Øv... jeg tror aldrig mine æg har haft så flotte farver;-)

dejligt at de vokser sig store og stærke og bliver til superduperæg!
/Søs

 
At 2:23 PM, Blogger Spirren said...

Øv hvor er blogspot syg i øjeblikket har prøvet at kommentere op til flere gange igår ;-)

Men vil bare sige at jeg hepper på dine æg, og håber de vokser sig store og fine til på fredag.

Knus fra M.S

 
At 9:29 PM, Blogger HBT said...

Hej Amocca

Er spændt på at høre hvordan din scanning gik i dag. Jeg håber alt forløb efter planen.

Kh Heidi

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger