Sunday, February 27, 2005

Uge 2 overstået

Så har jeg været på hormoner i 2 uger. Denne uge har jeg ikke umiddelbart haft de store udsving hvis I spørger mig... hvis I spørger min mand er sagen dog lidt anderledes hehe... han mener nu nok at lunten er noget kortere end den plejer og at kommentarerne er noget mere beske end normalt *rødme rødme*

Jeg har dog ladet mig fortælle, at disse bivirkninger forsvinder når man starter på opturen, så det ser vi frem til. Hvornår vi præcis starter på opturen finder vi forhåbentlig ud af på tirsdag når jeg skal scannes...

Iøvrigt stadig røgfri...

5 Comments:

At 11:44 AM, Blogger soesterlystig said...

Flot, at du holder skansen uden cigaretterne!! Er du startet på stimuleringen endnu?
Knus Søs

 
At 11:44 AM, Blogger soesterlystig said...

Flot, at du holder skansen uden cigaretterne!! Er du startet på stimuleringen endnu?
Knus Søs

 
At 9:08 PM, Blogger Mette said...

Hvor er det flot at du holder dig røgfri!!!!

Mette

 
At 10:33 PM, Blogger Amocca said...

Hey søsterlystig - stammer du ;-)

Nej jeg er ikke startet på opturen endnu... skal scannes imorgen og der får jeg at vide hvornår jeg starter på indsprøjtningerne...

Jeg skriver om det imorgen efter scanningen

amocca

 
At 8:40 AM, Blogger soesterlystig said...

Flot at du holder skansen... Hov.. pladen gik vidst i hak:-) Nej, men jeg blev hele tiden smidt af i går-i min ivrighed for at kommentere dit indlæg er den så kommet på 2 gange. Men så fik du da beskeden:-)
Så skal du på sprøjten...
Knus Søs

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger