Tuesday, March 01, 2005

Første scanning

Så er der gået 17 dage på suprecur næsesprayen, med de op og nedture som det nu har givet (vi siger ikke til nogen at jeg søndag brød grædende sammen over at der var sprunget en sikring i bilen, så der ikke var lys i speedometeret)...

Og idag skulle jeg så scannes for at se om al denne hidsighed og grådlabilitet var godt for noget - og det gik fint. Slimhinden var fin og tynd og æggestokkene var helt tomme... Der sad en vandcyste på den ene af dem som han ikke var helt tilfreds med, men som han sagde "Den kan jeg nu sagtens leve med..." og hvis han kan - ja så kan jeg også ;-)

Så jeg starter på sprøjterne på torsdag, 100ie Puregon sammen med de 4 gange suprecur næsespray. De fleste siger jo at bivirkningerne af næsesprayen fortager sig når man går i gang med sprøjterne - det må vi jo håbe :)

Så skal jeg stikke mig selv hver dag indtil d. 11. marts og så skal jeg scannes igen for at se hvordan det hele udvikler sig...

Det bliver spændende hvor svært det er at stikke sig selv...

1 Comments:

At 12:55 PM, Blogger Spirren said...

Det er godt at høre, at scanningen gik godt...

Godt gået med de røgfrie dage....

Knus M.S

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger