Monday, February 14, 2005

Bivirkning 1, 2 og 3?

Tjaaaa.... jeg kan ikke rigtigt fortælle jer om jeg har bivirkninger eller ej..

Bivirkning 1: Det viste sig at den hovedpine der indfandt sig 9.05 lørdag morgen var i følgeskab med en komplet gang influenza, så hvem ved om hovedpinen er et produkt af næsesprayen eller af influenzaen?

Bivirkning 2: Udover det har jeg hedeture og sveder som en hest om natten, men igen må vi se på at jeg som sagt har influenza og feber - så hvem siger at det ikke feberen der skaber disse temperatursvingninger?

Bivirkning 3: Og sidst men ikke mindst må jeg nok vedkende mig moderat aggressivitet og irritation, men eftersom jeg lige er holdt op med at ryge for 3 dage siden, ja så er det måske egentlig ikke så mærkeligt ;-)

Så bivirkninger ved jeg altså ikke om jeg har...

Labels: ,

3 Comments:

At 2:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Hmmmm. Uanset om det er hormonerne, rygestop eller forfølelse, så håber jeg at det går bedre med dig. Hovedpine, hedeture og humørsvingninger (de 3 h'er) er ikke det fedeste en quinde kan være udsat for.

Hvis det er nedreguleringen, kan du trøste dig med at det som regel går over, når stimuleringen starter.

Kærlige tanker Rikke

 
At 2:52 PM, Anonymous Anonymous said...

forkølelse var det selvfølgeligt :)

 
At 12:47 AM, Blogger Amocca said...

Hej Sille

Jeg starter først på opturen i starten af marts. Skal scannes d. 1. marts - så må vi se hvad de kloge mener...

Amocca

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger