Saturday, February 12, 2005

Nedregulering dag 1

Ja, så blev det den 12. februar og jeg kunne begynde med min næsespray. Tog første pust kl. 9.00. Og klokken 9.05, halleluja, det er da lige det produkt verden har ventet på: Instant headache in a single spray! Jubiiiii hvor jeg glæder mig til at gøre det 4 gange om dagen...

Nå, heldigvis er det ikke en slem hovedpine, så jeg overlever såmænd nok... Men det var alligevel en hurtigere reaktion end jeg havde ventet. Jeg havde troet at man sådan ligesom skulle bygge niveauet op i et stykke tid før man begyndte at få bivikninger - men ork nej der tog jeg helt fejl! Det tog 5 minutter....

Nu må vi så se hvor mange andre bivirkninger jeg bliver ramt af... Ja, det er absurd fornøjelse at have sig, men ikke desto mindre er det jo tegn på at det virker, på den ene eller den anden måde, så kroppen vil blive fulgt nøje i den nærmeste tid...

Labels: ,

1 Comments:

At 4:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Kære Amocca

Jeg håber at det går lidt bedre med hovedpinen. Hovedpine i 14 dage, det er da mere end hvad almindelige mennesker kan klare.

Knus Rike

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger