Friday, January 21, 2005

Det er blevet så moderne...

Ja, på de andre blogs jeg læser med i, er det blevet så moderne ;-) at reflektere over bloggens indhold, formål og brugere. Så jeg vil da hoppe med på trenden... (man er ved medløber haha).

Min blog er, i modsætning til mange andre blogs, ikke 100% anonym. Og det har heller aldrig været meningen. Bloggens adresse blev givet til Gud og hvermand da jeg startede den, da dens oprindelige formål var at give familie, venner og bekendte information om hvordan vores forløb på Skejby skred frem...

I den mellemliggende tid er der flere andre der har koblet sig på, og det er oftest netbekendte der skriver kommentarer herinde. Jeg tror dette hænger sammen med, at venner og bekendte ofte ikke ved hvad de skal skrive til mine indlæg. Det er også helt i orden...

Jeg tænker nogen gange over om der mon er mange af dem, bloggen oprindeligt var tiltænkt for, der læser med. Men det må jo være op til dem, om de vil gøre sig synlige ved kommentarer eller ej.

Nu hævder jeg så at bloggen ikke er anonym og alligevel bruger jeg ikke mit rigtige navn. Dette kan måske undre nogen, men nu har jeg heddet Amocca på nettet så længe, at det navn bare hænger ved når jeg er online. Fx har jeg nogen gange problemer med at underskrive mine e-mails med mit rigtige navn, da det ofte synes mere "rigtigt" at bruge mit alias: Amocca...

Men tak til alle mine læsere, fordi I hænger på, om I så er andre bloggere, forumvenner, tilfældige forbipasserende, venner eller familie.
Om I vil give jer til kende herinde må være helt op til jer. Jeg kan jo se på min "counter" at jeg har besøgende hver dag - og det er nok for mig :-)

Labels: ,

2 Comments:

At 5:26 PM, Blogger Spirren said...

Ja jeg er her dagligt for at læse på din blog ...

Knus M.S

 
At 9:36 PM, Blogger Mette said...

Jeg kommer her ikke hver dag men indimellem for at læse om "dine bedrifter":)

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger