Monday, January 24, 2005

Vi er med!

Ja, det er helt uforståeligt. Havde slet ikke troet på det - men jo, den rare dame sagde ja til mig da jeg ringede i morges... :)

Jeg er helt rundt på gulvet lige nu, ør i hovedet og forvirret, for jeg troede slet ikke på det. Dette var noget der I så lang havde været laaaaaaangt ude i fremtiden, så det er slet ikke til at forstå at vi nu er der hvor vi kan starte.

Lidt praktisk:
Vi skal til sygeplejekonsultation d. 7. februar, hvor vi får udleveret hormonerne og får at vide hvordan, hvornår og hvor ofte vi skal bruge dem.
D. 12. februar starter jeg på næsespray - dette er det hormon der skal nedregulere mig og sætte mig i overgangsalder
og d. 1 marts skal jeg ind og scannes for at tjekke at nedregulereringen er tilfredsstillende. Hvis den er det skal jeg i gang med at stikke mig selv :)

Det bliver spændende

Labels:

1 Comments:

At 6:53 PM, Anonymous Anonymous said...

Kanon - så kan det være vi snart ser den første MiniG ...

Tillykke fra de nu knap så køkkenløse i Vejle :D

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger