Sunday, January 16, 2005

Telefonkæde?

Hvor er det egentlig mærkeligt, menstruation er jo ikke normalt noget man går og sukker efter skal komme - ihvertfald ikke her i huset. Og det er da ihvertfald ikke noget som ens omgangskreds normalt har nogen former for interesse i...

Men nu sidder jeg her og overvejer om der bør oprettes en telefon eller sms kæde, for sikken en interesse der er vedrørende min cyklus... hahaha...

Meget mystisk fornemmelse, at andre folk er så intimt indblandet i ens liv at de sidder og venter på hvornår man mon har tænkt sig at få menstruation... hmmmm.

ja,ja... jeg skal nok fortælle når det kommer ;)

Labels: ,

2 Comments:

At 5:10 PM, Blogger Amocca said...

hehe bare rolig Rikke, indlægget var nu mest ment som en joke, selvom der er et gran af sandhed i det... Men jeg klarer den forhåbentlig ;)

amocca

 
At 7:55 PM, Blogger Mette said...

Kære Amocca.

Ja, det er utroligt hvilken interesse der kan komme for ens underliv når man er i behandling!
Derfor gik der også MEGET lang tid, førend vi fortalte familien om vores forløb - jeg orkede ikke alt den interesse!
Husk at sige fra - det kan sgu godt blive ret belastende... Specielt hvis der kommer negative tests - men det håber vi ikke vel?!!

Knus MetteH

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger