Tuesday, January 04, 2005

2005

Så skriver vi 2005. Tiden flyver. Det er i dag d. 4. januar. Havde jeg ikke fået det afbud tilbage i november skulle jeg have været indlagt til kikkertoperationen om 2 dage. Heldigvis er det da overstået. Istedet ser vi frem til den 12. januar hvor vi skal til infomøde på Skejby.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke ikke længere klare den samme spændte forventning omkring det møde som jeg havde i starten af december. Det er jo blot et møde, der skal jo ikke ske en skid - vi får nok knap noget at vide som vi ikke ved i forvejen. Jeg føler mig træt og opgivende - og synes at alt ligger så forbandet langt fremme i tiden. Og det er jo helt forkert - det er meningen at jeg skal være positiv og fremadrettet og tro på at dette er vores år....

Men det er svært at tro på. Det virker så uoverskueligt og umuligt. Procentsatserne siger ca. 20 % chance for succes... men det betyder jo altså ca 80% risiko for fiasko... Sådan skal man ikke tænke...

Håber positiviteten finder tilbage når vi kommer igang.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger