Friday, July 25, 2008

Vokseværk

Vores lille nye babyhund vokser og vokser. Og jeg havde jo lovet at vise hende frem løbende, og så har jeg slet ikke gjort det... tsk tsk.... jeg skulle skamme mig.

Vi har besøgt hende hver anden uge i hendes korte liv, så vi har efterhånden mødt hende - og hun os - et par gange. Og hun bliver bare mere og mere dejlig. Og sikke hun vokser...

Her er hun 4 uger gammel. Mere hundehvalp og mindre "sælhund" i forhold til billedet da hun var 2 uger gammel, ikke sandt? hehe.


Men hvis man synes hun var vokset fra 2 til 4 uger, så er det da gået helt amok i de sidste 2 uger. Lillepigen er nu 6 uger gammel, og ligner en rigtig lille hund. Hun er selvfølgelig gudesmuk og så nuttet at hun er lige til at dåne over. Derudover er hun kontaktsøgende og nysgerrig og lige som sådan en lille hvalp skal være.


Og nu er der også kommet fart over feltet. Hun kommer hjem d. 5. august, så altså om kun halvanden uge. Huset er lige ved at være hvalpeklart og næsten alle de fine nye hundeting er i hus. Så nu er kun tilbage at vente og glæde sig som en vanvittig....

Labels:

6 Comments:

At 6:13 PM, Blogger QVINDEN said...

For lækker, siger jeg bare .... den hund kan man da kun være forelsket i.

 
At 6:30 PM, Blogger Amocca said...

Det er jeg også i den grad :D

 
At 11:11 PM, Blogger Freudika said...

Hun er lækkerlækker :)

 
At 12:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Arj, hvor er den hundehvalp bare sød! Kan godt forstå du glæder det. Jeg vil også have sådan en hundehvalp... (Dybt suk)

 
At 10:22 PM, Blogger Snowie said...

Ekko... ekko... ekkooooo ;-)

 
At 8:59 AM, Anonymous Anonymous said...

Sikke nogle billeder. Nuttet, smuk og livlig lille charmetrold!
Det er et rigtig godt valg I har gjort.
Jeg ønsker jer mange gode oplevelser med leg, glæde og ture sammen med jeres lille vovse.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger