Wednesday, June 22, 2005

P.S

Fik jeg nævnt, at jeg var så glad igår, at det end ikke generede mig, at der stod en barnevogn med en lille gut i, uden for eksaminationslokalet. Min eksaminator var gravid og hende der skulle op efter mig var også gravid...

Kan I se hvor dygtig jeg er? Jeg lagde jo knap nok mærke til det overhovedet - ok, så, måske lidt... Men ikke så meget... måske fordi jeg havde kvalme på den ufede måde og derefter var i en lettelsens rus?

Hmmm... nå ja, og fik jeg sagt at jeg er nu er færdig med min bachelor? og at jeg fik 10?... Ja, det gjorde jeg vist hehe... og jeg har fået blomster :)

4 Comments:

At 3:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Hvis den havde skreget, havde det nok generet dig - på den rigtigt ufede måde :-)

Tillykke igen!

 
At 3:56 PM, Blogger soesterlystig said...

Kom herover så deler vi sgu' en flaske champus i din ære!

 
At 7:15 PM, Blogger GitteK said...

Jeg kan godt køre over til Søs

 
At 2:28 PM, Blogger Amocca said...

ja det skal jeg quan - til september

amocca

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger