Friday, June 17, 2005

Link-a-doos

Har været igang med lidt hovedrengøring og opdatering ovre i link sektionen af bloggen. Har blandt andet lavet en ny kategori, "Andre Dejlige Damer", til de piger jeg følger, som ikke hører til under infertilitet eller adoption. Overvejer lidt om jeg bør flytte Sille og Rikke fra "Infertile Gudinder" til denne nye kategori, grundet deres lykkelige omstændigheder... Hvad synes I selv piger? Er i klar til at tage springet, fra en link gruppe til en anden?

Under infertile Gudinder har jeg tilføjet Snowie, dette link er ikke en blog, men en "almindelig" hjemmeside, men derfor kunne det jo godt være, at der var nogen der var interesserede i, at læse lidt om Snowies historie alligevel. Under adoption har jeg tilføjet Kristianes blog, som jeg har læst og luret på et stykke tid, dog uden at kommentere eller på anden måde gøre mig selv synlig derinde.

Jeg ved ikke, om der er nogen der bruger mine links, til at klikke sig videre med. Jeg ved heller ikke, om statcounter kan vise mig det, men hvis den kan, har jeg endnu ikke lært at fortolke det. (Nogen der ved det? og kan forklare mig det?) Men eftersom jeg bruger pænt lang tid hver dag, på at nyde at læse andre folks tanker og blogs, synes jeg nu alligevel at jeg "skylder" dem at vise mine læsere hvor de kan finde dem.

Jeg læser også på en del forskellige udenlandske blogs, og overvejer om jeg bør lave en links liste over dem. Men indtil videre har de ikke fået plads i højre spalte. Måske ved næste opdatering?

Hvor læser I piger? Er der en vital blog eller hjemmeside jeg bare mangler i mit repertoire? Så må I endelig sige til...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger