Monday, June 06, 2005

Bikiniklar?

Dette forulempende spørgsmål stillede forsiden af et dameblad mig, i supermarkedet den anden dag. Jeg følte en trang til at sætte ild til bladstanderen...

Efter et rygestop og en 40 dages hormonkur - plus lidt trøstespisning, lad os nu være ærlige - begynder min (i forvejen ikke særligt spændstige) krop, mest af alt at minde om den af en østtysk kuglestøder....

Problemet er, at det jo egentlig ikke er et problem, man kunne jo blot tage sig sammen og bruge denne måneds tvangspause på at motionere lidt... Men kan jeg få sparket kroppen i gear til det? Nej! Hver gang jeg så meget som overvejer en løbetur el. lign. fysisk aktivitet, får jeg pludseligt ondt i diverse legemsdele og må opgive *rødme rødme*...

Ironien i situationen er ikke tabt på mig, jeg synes det er absurd at tænke på, at jeg går og beklager mig over lidt ekstra hud på sidebenene, når mit højeste ønske er vægtstigning på omkring 10 kg og en ordentlig mave til at matche den...

Vi skal alligevel bruge sommeren på skejby, lægerne er nok ligeglade med, om min hud er hvid som porcelæn, og at der sidder et kilo eller to ekstra på bagen...



Nå, jeg vil trække i træningstøjet.... eller.... måske bare lave en kop kaffe og surfe lidt, synes min ankel/ knæ/ mave/ hoved/ håndled/ balle (indsæt selv flere) gør lidt ondt ;-)

5 Comments:

At 11:08 AM, Blogger GitteK said...

Åh Amocca!
Sådan har jeg det osse...
pyyyyh sidder her og puster efter en NÆSTEN 10 minutters cykeltur...

Man burde jo...

 
At 11:17 AM, Blogger soesterlystig said...

Hæ hæ... gad vide vide om vi er pseudotvillinger??

 
At 11:44 AM, Blogger Amocca said...

hehe søs

har lige læst på din blog - psudotvillinger? muligheden foreligger

 
At 2:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Host, host, host. Jeg tog over 10 kg på af rygestop og hormonkure plus ekstrem trøstespisning. De er aldrig røget af igen og nu er det forbudt at gå på skrump...

Skynd jer at smide kiloene før det er for sent!

 
At 6:18 PM, Blogger HBT said...

Jeg kan skisme også godt mækre at jeg siden sidste sommer har været på 6 hormonkure + den jeg er i gang med nu. Og så har jeg en mani med at jeg skal trøste spise for det er da såååååå synd for mig at jeg er på hormoner etc.

Og i vintermånederne ORKER jeg absolut ikke at gå ture mv. Og jeg vil jo heller ikke overanstrenge mig for man tænker hele tiden - jeg har lige haft ÆL så jeg kunne i princippet være gravid - og lige nu er jeg sikker på at motion ikk er sundt for min krop ;-) undskyldninger er der nok af. Jeg ville ellers gerne af med 5-10 kg - selvom jeg ikke er overvægtig i forhold til BMI.

 

Post a Comment

<< Home




Powered by Blogger